Älskade blåmärken...

Taggar:
Bloglovin
Upptäckte ett blåmärkemina knogar
för någon timma sedan.
En av boende sa att hon hade lagt märke till
det redan igår.

Då funderade jag på när jag slog något senast,
kom fram till att det var i måndags.
Då när tjejen från hemmet attackerade mig.

Skumt, hur hårt slog jag i garderobsdörren
egentligen (?)



Dagen har för övrigt varit lugn.
Inte mycket som skett, haft mycket mörka
tankar
, men det tillhör ju inte ovanligheterna.



Hoppas bara att jag kan få mina pengar
från Försäkringskassan snart...
En rökare har inte mycket att jubla över med 60kr
i obestämd tid.



Svar: Sömnproblem :/ Jag har haft det så länge jag kan minnas, men det kommer i perioder. Just nu är jag inne i en dålig period.



Hehe okej. Det var synd, det hade ju varit bra annars.

2010-01-10 // 19:59:23

Svar: Jo, min läkare vill skriva ut alla möjliga mediciner till mig. Jag är dock emot det. Jag vill inte påverka min kropp och mitt sinne med sådant. Jag har upplevt för dåliga saker gällande det. Jag har lugnande som jag kan ta, men dom vägrar jag röra. Jag vet inte ens var jag har dom. Så...



Jag har naturläkemedel, men det tar jag inte heller. Det känns som att jag bara kommer bli borta i skallen då också och det är det värsta jag vet. Hehe!

2010-01-10 // 20:42:17

Sv: Tack så mycket! :)

2010-01-10 // 20:50:42

Orkar inte designa om min blogg som det är just nu.... :P



hittar blåmärken på mig hela tiden... ._.

2010-01-10 // 21:21:56

/Svar/ Nej jag tycker det märket har bra smink <:

2010-01-10 // 22:24:36

Svar: Nej, jag vill inte bli borta. Jag mår hellre dåligt än att känna mig tom, men ha massa känslor nedtryckta i mig. Jag vill kunna känna. Piller förstör det.

2010-01-10 // 22:25:47

Hej. Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig, så nu är det bara att försöka samla på dig röster :) Lycka till

2010-01-11 // 00:49:55

Det verkar vara en jobbig situation. Och nu låter jag säkert som en tråkigt moralkärring; men det enda man kan göra är att acceptera situationen som den är. Det finns inte så mycket mer att göra. Dessutom sparar man energi om man lyckas låta bli att gå runt och vara irriterad. Det det är skitsvårt, jag vet, och jag lyckas inte ens själv med det alla gånger! Dessutom skulle jag nog också vara skitsur om jag var i din sits.



2010-01-11 // 08:50:02

Oj, det var jag som skrev den förra kommentaren ;)

2010-01-11 // 08:50:52

haha fy fan för att ha 60 kr kvar när man röker :o de går ju inte!

2010-01-12 // 11:37:36

60 kr kommer man int långt med nej. Brukar hitta blåmärken på min kropp med helatiden men minns aldrig varifrån jag skulle ha kunnat få dom . Gillar din blogg :)

2010-01-20 // 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback