Nytt i garderoben!

Taggar:
Bloglovin
Tänkte visa er lite av vad jag handlat
under tiden jag varit puts väck. ;D




Läckra klackar med kedja från Bianco - 300kr REA
Boots från Scorett - 200kr REA


Väska med fransar,
ursprungligen från H&M.
Hittad på underbara
second hand för bara 45kr !!!!


























Mobil/cigarett-väska med kedja från Glitter - 59kr




Helfingerring med pentagram genom Tradera - 49kr inkl. frakt


Nagelring á la Lady Gaga också
genom Tradera - 29kr inkl. frakt




















Vitt pärlhalsband, Second hand - 25kr




Svart choker, Lindex - 15kr REA


OBS !    OBS !    OBS !


Har lite saker hemma jag skall lotta ut till er.
Skall snart lägga upp bilder på vad som finns
att vinna, och det är då bara att anmäla sig
och skriva vilket man önskar att få hem!


NY DESIGN!

Taggar:
Bloglovin
Nu har jag ändrat designen.
Om ni inte kan se den, så klicka på F5-tangenten.

När ni ser den, skriv gärna vad ni tycker,
om något verkar fel eller konstigt, skriv det!

Imorgon skall jag svara på era kommentarer,
då min dator är hos min pojkvän och
jag är här varannan dag.

Tills dess, ställ gärna mer frågor om föregående inlägg! =D



ERIIZA ÄR TILLBAKA!!!

Taggar:
Bloglovin
Är tillbaka - på riktigt!!!
Skall börja ändra på designen genast, en skön ny start skall det bli.
Skall även svara på era kommentarer så fort
jag har tid över.
Tills dess, här är lite av det som har hänt
under tiden jag varit borta;


  • Alla back up-filer försvann (därför inte bloggat)
  • Lyckades återställa dem - I'm f*cking awesome!
  • Skaffat pojkvän sedan 3 månader
  • Har hund på halvtid
  • Får ny telefon snart - Samsung Galaxy GI0
  • Massor med nya prylar jag köpt - de skall dokumenteras på bloggen under veckan
  • Massa nya, tillitsfulla vänner

Medan jag gör en ny design, så tycker jag
att ni kan ställa frågor om vad som skett.

Eller egentligen om vad som helst! =D