In Gothenburg, baby !

Taggar:
Bloglovin
Är i Göteborg hos The Gingerbread Man.
Vi skll ut på Greta's ikväll, är ganska
peppad, i morse var det inte på det
viset.

Var på samtal förut på öppenvården,
sedan fick jag även en akuttid hos
en psykiatriker, hon höjde min dos
Seroquel, men gjorde inget av
mina sömntabletter.
Verkar inte riktigt som att hon verkligen
förstod hur svårt jag har att sova - nyktert !

Frågade mig också om jag ville bli
inlagd på sluten avdelning.
Vad är det för fråga !?

Klart jag inte vill, frågan är mer;
"Borde jag bli inlagd, är det för mitt eget bästa ?"
Kanske..

Crap i can't help

Taggar:
Bloglovin
Det är inget rop på uppmärksamhet,
utan försöker måla upp en bild
av min verklighet.

Nu skall de visst dubbla min dos på
Cipralex (nästa vecka tidigast), jag
behöver starkare/andra sömntabletter,
men får inga.

Är trött på att höra om min ålder - som
om det var en godtagbar ursäkt att
inte hjälpa.
Och är trött på att hela tiden skall ha
tålamod.
Tycker att jag har haft tålamod och
överseende
längre än andra i min
situation.

Håller på att ge upp.
Energin för att hålla mig kvar och vänta
ytterligare på att KANSKE få hjälp
tynar bort med en jävla fart.

Det finns en gräns för alla, och jag
känner att jag snart når min.
Önskar ofta att jag hade haft en
psykossjukdom istället, fast jag vet
hur jobbigt det är.
Men då kanske folk hade tagit mig
på allvar.
Att ha en "vanlig" depression eller
liknande duger inte för psykiatrin.

Vad krävs för att man skall få hjälp,

ett fjärde självmords försök !?

Walking in Memphis

Taggar:
Bloglovin
Kanske inte walking in Memphis, men
walking in Uddevalla.
Eftersom det var skönt vädet passade
Eriiza på att springa omkring i högklackat
och leta efter prylar.
Förutom att handla hårfärg (vilket verkligen
behövdes)
, handlade hon öven en väst och
klänning.

Klänning 149:-





Väst 20:-
(jag vet, dålig bild)




Och så här såg jag ut nere på stan, alla måste
ha en jobbigt "Dagens outfit"-bild !




En bättre dag ?

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag inget särskilt för mig,
men har fått pengar idag, så jag
skall snart iväg och handla.

Äntligen !


Det behövs verkligen.
Senare skall jag förhoppningsvis
umgås lite med Moa, HON hade
en helt sjuk dag igår.


Lång historia kort;

Hon och hennes kompis körde hem
efter en massa intervjuer.
De råkade på vid en vägkanten
på en väldigt överviktig man som
kollapsat vid en vägkant.

Hennes kompis försökte känna puls,
och köra hela CPR, men han var
såpass överviktig att det inte gick att
känna puls, eller hitta stället där
hon skall pumpa hjärtat..
Han dog framför dem.

Helvetet närmar sig

Taggar:
Bloglovin
Jag vet inte hur jag skall klara allt.
Känner en sådan extrem press
mig själv, och jag vet inte hur jag
skall låta bli...

Sjukhuset gör ingenting för mig,
inte som jag känner i alla fall.
Min "psykolog" är korkad, hon
rättar mig i hur jag säger att jag
mår.
Och försöker övertyga mig om
att jag är glad egentligen, och
att det inte alls är en fasad jag
lägger upp inför alla.

Mina självmordstankar kommer
förbi allt oftare, och jag kan inte
trycka dem ifrån mig så länge till.

Medicinerna jag har, börjar kännas
som placebo.
Vid behovs
medicinen -Seroquel
måste jag ta 75-100mg istället för
25mg
, och inte ens då fungerar dem.
Visserligen blir jag trött och slö,
men det blir jag bara fysiskt, det
är lika stort kaos i huvudet ändå.

Sömnmedicinerna - Stilnoct & Imovane
har absolut ingen effekt på mig,
och Cipralexen är helt värdelös, det
enda den gör är att göra mig lätt
illamående och yr..


Var skall man ta vägen,

när inget och ingen fungerar till min

fördel !?



Alexandra;
Sure, använd den bilden, skicka gärna collaget till mig när allt är klart. =)

Två frågor !

Taggar:
Bloglovin


Idag händer det inget av intresse
överhuvudtaget.
Skall nog bara kolla på TV, dricka
mitt te och läsa
"Mamma sa att jag var sjuk".

Fråga 1

Vad leker ni med idag ?

Fråga 2

Borde man bli sådär lagom mainstream
och köra "Veckans blogg" ?


Dagens second hand fynd !!!

Taggar:
Bloglovin

Var på fika med Moa, äntligen
fick jag med henne till Second hand.
Så jag fann dessa underbara shorts
för 30kr.






Vad tycks ? =D



Ätströningen:

Taggar:
Bloglovin
Det var en tjej som undrade
om hon fick använda bilder
på mig till hennes projekt i skolan
som handlar om olika typer ätstörningar.

Svar:
Ja, det får du, säg bara till sedan vilken/vilka bilder du valde. =)

Intressant för övrigt, ser jag ut som ett
ÄS-offer ?


Ny säng & GYMNASIET

Taggar:
Bloglovin

Sängen


Idag fick jag äntligen hem min säng som
jag köpte för 590:- i lördags !

Före;




Efter;



Vad tycker ni ?
Jag är grymt nöjd.

Det har varit problem innan detta hela
dagen, men det orkar jag inte tjata om
just nu. ;D

Gymnasiet till höst !!!


Har även kollat upp Fg-intag, alltså
där man kan se preliminärvalet inför
gymnasiet hösten 2010.

Jag kom in på Sinclair - Mediaprogrammet ! =)

När Eriiza gett upp...

Taggar:
Bloglovin

Idag gick inget som planerat.
Skulle åkt till Torp för "praktik-
intervju".

Så blev det inte...

Skulle fått hem min säng idag.
Så blev det inte.

Har inte haft lust med något över
huvudtaget.
Sedan pratade jag med min "psykolog"
Eftersom jag var nere hela dagen
frågade hon om jag funderade på
självmord.
Och svaret är "ja".
Hon frågade om jag funderat på
hur jag skulle gå till väga.
På det fick jag också svara "ja".

Började skratta lite åt det, jag menar
alla frågar det.
Då sa hon;
-"Om du planerar på hur har du gått
till nästa nivå."


Det håller inte jag med om.


Varför jag inte håller med;


Om man funderat på självmord, har man
samtidigt tänk på hur man skall gå
till väga.
Nästa nivå är att bestämma datum,
att fundera på Hur och Om går
hand i hand...
Håller ni inte med ?



Så hur bloggar jag idag?
Kommer nog inte vara så aktiv idag,
det förstår ni nog (?)

Flera viktiga rubriker !

Taggar:
Bloglovin

Dagens grupp


Var ensam i gruppen idag, alla
andra hade skickat återbud, så
det blev jag och 3 (?) personal.

Bild på kjolen


Lovade ett kort på hur den 40kr-kjolen
satt, så här är den. =)

Självbiografin (?)


Har fortfarande inte bestämt mig inom
bok-fronten.
Men andra verkar se positivt på det hela,
många tänker sig läsa den.

Men som sagt så är ju "problemet" min
mamma, på hur hon kommer att
reagera, vill ju som sagt inte att hon skall
känna sig svartmålad...


Child Mulesters


Kollade nyss på "Oprah", dagens
avsnitt handlade om barnförbrytare.
Hon talar med 4 st olika förbrytare,
de berättar om varför de gjorde det
de gjorde, hur de "förförde", vad de gjorde,
om de förstår barnens konsekvenser etc.

Otroligt bra program, här kommer
länkar, så att ni kan se avsnittet;

Del 1
http://www.oprah.com/oprahshow/Oprah-Talks-to-Child-Molesters-Part-1-Video

Del 2
http://www.oprah.com/oprahshow/Oprah-Talks-to-Child-Molesters-Part-2-Video

Del 3
http://www.oprah.com/oprahshow/Oprah-Talks-to-Child-Molesters-Part-3-Video

Tycker att ni verkligen borde ta er tid
att se detta !

Vill du ha designen ?

Taggar:
Bloglovin
Behövde lugna ned mig idag.
Så jag byggde en design, så här
blev den, kommer att ändras för din smak
(klicka på bilden för att kolla hur den fungerar);



Skriv en kommentar
om du vill ha den,
så väljer jag sedan ut vem som
"förtjänar" den.

Bestämmer under veckan om vem som får den. =)


Det var då själva fan !!!

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag haft tvätt, har inte
sett fram emot det, men jag lovar-
det behövdes verkligen.

Men sedan jag stod upp har jag inte
mått bra
, men tvingade mig till
sysslorna i alla fall.

The issue


Sedan ringer de från tandläkarmottagningen
och frågar om jag vill komma dit
idag, istället för den 4:e (då jag har
en tid).

Jag blir genast stressad.

Jag vet inte ens var mottagningen ligger !!!


Så hon typ förklarar vägen, och tycker
att det är konstigt att jag inte har GPS på
min mobil (?)

Jag vet ju inte var den ligger, liksom på
andra sidan staden.
Och bussar är det inte på tal om.

Till sist går hon med på att jag får gå till
mottagningen som ligger i centrum, den
som är närmast mig !

Varför blev inte jag skickad dit med det
samma ?!

Dagens Second hand-fynd + FRÅGA

Taggar:
Bloglovin

Dagen;


Idag har jag varit i skolan, och
det gick rätt bra.
Har dock varit illamående hela
dagen.
Allt har kännts för fett, och att
jag vill kräkas emellanåt.

Sedan var jag på Frivillighetscentrumet.
Det var trevligt, vi satt och snackade,
drack lite kaffe, och till sist
hamnade på kära Second hand.


Fynden;


Dessa underbara saker fann jag idag !



Bok
"Vad hände med Jennie?" - 1 kr
Bok
"Samtal med Gud" - 5 kr
Bok
"Sökaren" - gratis
Badrumsmatta - 20 kr
Kjol - 40 kr
Kudde - 10 kr
2 par tights - 79 kr



Vad tycks om dagens fynd ? =)



FRÅGAN !



Vad hände ? Varför är det flera som slutat prenumenera ?

What have i done ?
Ge mig tips, om det är något jag gjort fel det senaste. =)



Check it out...

Taggar:
Bloglovin
Detta skall jag göra i veckan.
Känns nästan lite övermäktigt för
bara en enda vecka...
Är lite jobbigt med biverkningarna
medicinen också, men jag hoppas
att jag orkar med.

Skall ta ett bättre kort på sängen jag
köpte igår, på torsdag !


Skulle ha en kjol, det blev en säng...

Taggar:
Bloglovin

Ja, rubriken säger väll en del. =O
Hittade en kjol på mitt kära Second hand.
Hittade en bok som jag hört massa bra
om - "Samtal med Gud", verkar vara
värd att läsa (har inte med religionen
att göra).


Så vandrade jag runt, och vad finner jag ?


EN SÄNG


Som inte är såld.
Vad gör Eriiza ?
Hon köper den !
Kostade mig 590kr
Med ramen och resårmadrassen.




(Klicka för större format)


Vad tycker ni ? =D

Får hem den på torsdag.

(Shortsen på bilden är de för 20kr)

Fika med kära Kluuso

Taggar:
Bloglovin
Idag har det varit långsamt och
tråkgt.
Men senare kommer kära Kluuso
till Uddevalla för en fika !


Ja, hon är speciell ! ;D



Har mått rätt illa p.g.a Cipralexen,
men det går att stå ut !

Tror att jag behövera greja lite
med bloggdesign, det brukar
få mig att må lite bättre. =)

Någon som vill ha något fixat ?



FYND - Quizz - Sol - Praktik ?

Taggar:
Bloglovin

Quizz

Igår gick jag till Butler's och spelade
Music-Quizz, riktigt roligt.
Vi vann inte, men vi hade kul i alla fall.

Och eftersom jag brukar alltid köra på
öl när jag går ut, och jag äter medicin
så fick jag köra på alkoholfritt.

Hade det varit en "hemma-fest" så hade
jag nog druckit vanligt, men ute i
sociala sammanhang kändes det klokast
att låta bli.


Idag i solen


Var i skolan idag.
Fungerade helt OK, har inte mycket
kvar av Engelska A-kursen nu.

Efter skolan skulle jag till min psykolog,
men det var 2 timmar tills dess, så jag
passade på att ränna omkring på staden
och göra några fynd i det fina vädret.

Vad tycks ?




Väggdekor (klistermärke, typ) - 45kr
2 linnen - 100kr/ihop
Shorts med hög midja - 20kr


Praktik ?

onsdag skall jag till Pressbyrån
för att prata med den ansvarige, och
kolla om jag kan få praktik där.

Det verkar positivt !


I´ve got a feeling, that tonight´s gonna be a good night....

Taggar:
Bloglovin
Idag var vi 4 stycken i gruppen.
Roligare idag, än förra veckan -
inte för att jag inte uppskattar
Sara, men det är roligare med fler
nya kontakter ! =)

Vi lagade Tacos, mycket smaskigt !


Ikväll verkar det bli Quizz på Butlers.
Hoppas att mitt nuvarande mående
håller i sig.






Amii är en jättefin tjej.
Men liknande problem som jag har.
Fann hennes blogg för ett par dagar sedan, och den
är verkligen värd att läsa !

Gå in på bloggen!


Grupp & Quizz ?

Taggar:
Bloglovin

Gruppen

Snart skall man iväg till öppenvården.
Ni vet gruppen som jag har skrivit
om tidigare.
Vi skall laga mat idag också, undrar
vad de andra vill ha för mat idag (?)

Så jag hoppas på att biverkningarna
inte gör mig helt väck.
Man vill ju inte bli uppfattad som
nonchalant, bara för att man känner
att man bor i bubbelplast. ;P


Quizz


Ikväll kanske jag skall iväg på Butlers
och Music-Quizz.
Beror IGEN på mina biverkningar. =)







Hemlandet i sommar ? + byggd design

Taggar:
Bloglovin


Mamma
var i Uddevalla förut.
Så vi tog en fika, och allt verkar gå
rätt bra - for now.

I alla fall så visade det sig att hon får
ganska mycket pengar tillbaka från
Skatteverket, för att hon betalade för
mycket skatt förra året.

Så planerna att åka till Lettland är rätt
stora för i sommar.
Blir nog skönt, men konstigt att åka till
mitt hemland igen !
Bara vissa saker som hon måste ta reda
på innan vi kollar biljetter etc.




















Har förresten gjort en design till Jennifer
UTAN Photoshop

Innnan;





Nu;




Vad tycks ? =)


En bättre bild

Taggar:
Bloglovin

Tog en lite bättre bild på tatueringen.

Skall även kanske gå till en café senare.
Som drivs av Frivillighetscentrum, som
jag skrev om igår. =)





















Crazy things & tattoos going on !

Taggar:
Bloglovin

Biverkningar


Har varit idag med.
Har börjat få myrkrypningar också.
Fast bara i tandköttet än så länge, inte
för att det är så grymt skönt, men bättre
än knän och ryggen.



The day and the new things

Var i skolan idag, och klarade av
uppgifterna förvåndasvärt bra, för att
må som jag gör just nu.

Skall också börja i en frivillighets-grupp
på måndag.
Så att man kan träffa nytt folk etc.

Gick in på Second hand, blev två böcker
för 5kr/st.













Tattoo

Klart jag fyllde i tatueringen idag !!!
Många undrade om jag kanske borde
ha väntat med att fylla i den p.g.a
biverkningarna.
Men som många vet, så eskalderar dem.
Så att vänta skulle bara varit dumt.

Vad tycker ni nu då ? =D











The new Quote


Kom på detta häromdagen när det gäller
psykiatrin.
Stämmer detta, tror ni ?









SVAR PÅ FRÅGA;

Om du läser detta, så rör det sig om tjejen
som skrev om "Oskuld-frågan". Du lämnade
ingen blogg, eller e-mail adress, skriv gärna
så att jag kan svara. =)

Allt snurrar

Taggar:
Bloglovin

Fy helvete...


Jag mår inte bra.
Mår illa, har kramper, huvudvärk
och yrsel...

Färgade håret idag, tog mig "bara"
7 timmar.
Att bleka och sedan färga...
Jag har varit så yr och känt att jag
behöver spy, att jag knappt klarade
av det.

Morgondagen


Imorgon blir det skola & färg i tatueringen.
Hoppas att jag mår snäppet bättre
då.
Även om jag spyr, så spyr jag hellre
hemma, än på studion, eller klassrummet.

Bild imorgon med hur håret blev med det röda i.



Något fel på internet uppkopplingen, så jag kan inte svara på era kommentarer just nu. Men jag fixar det imorgon ! =)

Oh, these obscure fairy tales...

Taggar:
Bloglovin

Känslan & dagen

Idag har jag inte gjort något särskilt.
Hade egentligen tänkt att gå till Timoorts
Tatuerings studio
, han har premiär idag.

Men mitt mående är inte på topp.
Cipralexen gör att det mesta smakar fett.
Så jag är konstant illamående, och med
kramper.
Har varit med om värre, men vet att den
här medicinen gör mig ännu sämre snart.


Fynden


Träffade Moa nere på stan förut i typ en
halvtimma, behövde lite frisk luft, trots allt.
Så när jag skulle hem igen svängde jag
förbi mitt älskade Second hand !

Detta fann jag..




Klänningen älskar jag
(ignorera det faktum att jag har byxor på mig)
60kr


Halsband
15kr


Filmer & Böcker
10kr/st


Vad tycks om mina fynd ?


Food, tattoo & vibration

Taggar:
Bloglovin
Handlade medans jag har orka att vara i affären..
Skall nog färga håret senare ikväll också.

Var nere på tatuerings studion förut.
Timoor hade inte tid idag, men jag
fick en tid på måndag.

Och han har öppningsfest imorgon.
Vill gärna gå, men vet inte riktigt
hur jag orkar med.

Hela dagen har det känts som att bli
konstant knivhuggen i magen.
Har haft otroliga kramper och smärtor
tidigare, men den här smärtan är mer
irriterande, och svår att förklara.

Även den kära huvudvärken är tillbaka.
Känns som att min hjärnsubstans kokar lite.


Photoshop GRATIS;


Många vill ha Photoshop, men kanske inte förstår sig på systemet (inte jag heller).
Eller så är det oftast en kostnadsfråga.

Man kan ladda ned GIMP här.
Gratis, nästan som Photoshop, men inte lika krångligt.
Samma sak med Photoscape

Ha det så skoj med det nya programmet !

Nothing is going on

Taggar:
Bloglovin
Idag händer det inte mycket.
Skall väll bara vänja mig vid
Cipralexen, kolla på TV, sitta
vid datorn.

Tattoo ?

Och kanske fylla i min tatuering.
Beror på om jag börjar må illa
idag också.
Då kan jag nog inte sitta stilla...


















Flera rubriker

Taggar:
Bloglovin

Lunch

Var på en lunch med Moa, innan
jag skulle till sjukhuset.
Smaskens med Ceasar sallad ibland.

Medicin - Cipralex (SSRI)

Hämtade ut min Cipralex idag.
Efter bara 2-3 timmar känner jag av en viss
skillnad.
Klart inte på den outhärdiga nivån - än.
Men man känner att något är på gång.
Så vi får väll se hur det är imorgon...

Hade samtal idag med skötaren (?)
öppenvården, det gick helt OK.


En bok ?

Medan jag och Moa lunchade så pratade
vi lite om psykiatrin.
Och i och med att de kom på tal, så blev
ju så klart mina upplevelser aktuella i ämnet.

Då sa hon att jag borde skriva en
självbiografi (inte enbart om psykiatrin).
och visst, jag har funderat själv på det flera
gånger, men det har aldrig riktigt känts
aktuellt.
Mest för att jag inte vill att min mamma
skall läsa den, och uppfatta mitt perspektiv
som om jag svartmålat henne..

Men efter att vi pratade så kanske man bör ta tag i det ?



Besvara frågan ?

Kom på en sak förut.
Alla har ju inte en förmåga till att skriva
en bok, eller regissera en film.
Men många har idéer, får bara inte ihop
en story.

Så, kan man ringa/maila någonstans där
man kan sälja sin idé, och någon skriver
boken,
eller regisserar filmen ?


Fika ** Medicin ** Samtal

Taggar:
Bloglovin

Fika

Blir fika hos Moa, går alldeles strax.
Skall till Apoteket först, och hämta
ut Cipralexen.


Medicin - Samtal


Sedan skall jag hämta ut min apodos.
Den här gången ihop med skrämmande
Cipralex.

Vet inte om jag skall ta den då jag hämtar
ut den, eller om det är kvällsmedicin.
Har inget minne. ;P

Har samtal sedan med min skötare (?)
öppenvården.
Det borde nog inte vara några problem,
hoppas jag.




Förresten, varför flera som slutat prenumenera ?
Något jag bör ändra på ?


Filmen ** Gruppen ** Medicin

Taggar:
Bloglovin

♠ Filmen ♠

Jag och Moa såg "Instängd 2" igår.
Hade ju sett "Instängd 1" för flera år
sedan, då den kom ut.
Och 2:an höll faktiskt måttet.
Helt klart sevärd, och man måste inte
se den första innan, man hänger med
i storyn ändå.

MEN snett bakom mig & Moa satt 2 ungdomar,
antagligen nykära, och försökte imponera
på varandra (?)
De snackade, skrattade konstant.
Moa sa till dem snällt 2 ggr.
Jag sa till snällt en gång.
tappade jag tålamodet, skällde lite, och
förklarade att jag förstod att det var komplicerat
att använda sig av IQ.


♠ Gruppen ♠


Som sagt så började jag i öppenvårds-
gruppen
idag.
Det var bara jag och Sara där idag, de
andra hade lämnat återbud.

Vi lagade pasta alfredo och hallon/blåbärs
paj.

Mycket smaskigt !

Det blev riktigt bra, tycker jag. =)



♠ Medicin ♠

Imorgon skall jag åter igen börja med
Cipralex (SSRI), är fortfarande rätt
oroad för min reaktion till den, den här
gången.

Förra var nästan outhärdig.
Skriver imorgon om jag känner av det
redan första tabletten.



Läs Nannas story, hon rymde när hon var 14år.
Bodde runt i olika fosterfamiljer, levde med misshandel,
knark & mycket annat.

Movie time + design tips

Taggar:
Bloglovin
Jag och Moa skall nog gå på bio ikväll.
Har bestämt nu, Instängd 2 (?)


Idag känns det rätt bra.
Skall på mitt första öppenvårds grupp möte
imorgon.
Det känns spännande.

Särskilt med tanke på att de andra som är där
har samma anledningar att vara där som jag.

Man känner sig inte som en outcast på samma sätt.





TIPSET


Som ni kan se vid min URL, så har jag en pil som rör sig. (markerat med gult)



Om ni också vill ha något liknande, så behöver ni en GIF-bild.
Från t.ex DEN HÄR SIDAN eller HÄR

Kopiera den, ladda upp den på bloggen.
Ta bildens URL (om ni inte vet hur, skriv).

Klicka sedan på Design - Kodmallar
skriv sedan detta;
<link rel="shortcut icon" href="URL TILL DIN BILD">

, precis efter <head>



Sedan gör du samma sak på alla sidorna, som finns på dropdown-tabellen (markerad med gult)

Klart ! =)

Helgens underhållning

Taggar:
Bloglovin

Lördag;

Anländer till Lysekil.

Knackar på hos min mamma - klart att
hon är full, trots att hon visste att jag skulle
dyka upp.
Så i sisådär 6 timmar vankade hon mellan
en cigarett och att däcka.

Innan jag hamnade hos Elin, stannade jag
till på mitt f.d behandlingshem.
Kändes som att vara hemma (?)


Gick till Elin, vi drack lite, spelade lite Wii
(som jag inte kunde mycket av ;P), sedan
kom Sanna, så det blev lite tondöv Karaoke.

Vi gick iväg rätt sent till Old House, senare
vid halv två gick vi också till Sjökanten. (bild från lördagen)
Träffade en massa gamla kompisar, det
blev mycket roligare än väntat !

Men jag blev så klart liiiite för drucken.
Gjorde dock inte bort mig.
Och hamnade nästan i slagsmål ! =D


Söndag;


Vaknar hos mamma, åker sedan till Emma,
för att umgås och uppdatera henne om
kvällen innan.

Hon skulle egentligen varit med i lördags, 
men kunde inte finna en hundvakt. =/

Åkte sedan tillbaka till Uddevalla.
Hade bara inte ork igår att skriva om detta. =)

Lysekil, here I come !

Taggar:
Bloglovin
Idag åker jag till Lysekil, närmre bestämt
om någon timma.
Jag och två till skall ha lite tjejkväll. =)

imorgon är jag tillbaka, vet inte än hur
dags, får se.

Hoppas bara på att mitt mående är bra ikväll,
vill liksom inte att det skall förstöra kvällen,
för både mig och de andra. =/

Håll tummarna för min skull ?



These days . . .

Taggar:
Bloglovin
Rösta här på mig som veckans blogg (Nr 5).

Som ni ser från gårdagens inlägg,
så mådde jag inte 100% bra.

Idag är det snäppet bättre.
Efter det inlägget så lugnade sig inte
mitt huvud så mycket.
Så jag gick och lade mig vid 21, tog
mina sömntabletter, och sjönk i dvala.

Nu är det också Påsklov, och jag har inget
planerat
, lika med inget roligt..

Vet inte riktigt vad jag skall göra med all
tid.
Vill ha saker att göra, för att avreagera
mig från mitt huvud...



Besvara frågan;



Vad gör man, när det inte finns en plan, eller vänner i staden ?




Lost in my brain

Taggar:
Bloglovin
Jag känner mig helt väck.
Tog nu 2 Seroquel, hoppas att de
lugnar ned mig.

Allt är för mycket, mina tankar
snurrar runt.

Känns som att jag är på väg tillbaka
i mina gamla självdestruktiva spår.


Jag vill inte !!!



Och om inte tabletterna fungerar
- vad skall jag ta mig till då.. ?

Old friends & no obvious adventures

Taggar:
Bloglovin

Old friends


Av en ren slumt träffade jag på
en gammal kompis - Lasse (den fallande pinnen).
Inte sett honom på ca; 3 år, och helt
plötsligt ser jag den vandrande pinnen
vandra på gatan ! =)


No obvious adventures


Som sagt så gick jag till Pressbyrån idag,
för att tala lite om praktik.
Men killen som är ansvarig var inte där idag.

Så jag får väll försöka få tag på honom,
och gå dit en annan dag.

Men delägaren sa att de hade fullt med
praktikanter där.
Så jag förstår inte...

Varför skulle jag dyka upp där, om det redan var fullt (?)



Those feelings


Idag, sedan första lektionen har jag känt
mig väldigt instabil, hela tiden nära på att
flippa ur på allt och alla.

Hade inte med mig mina Seroque (var lite
för tankspridd imorse).

Så jag har kännt gråten i halsen, oron i
magen, och den vanliga huvudvärken under
nästan hela dagen.