Värdelös, värdelös, värdelös...

Taggar:
Bloglovin
Jag har gjort bort mig - igen !

Nu mår jag så förbannat dåligt
för ytterligare ett misstag.
Vad fan är det för fel på mig !?
Gör jag det medvetet för att
straffa mig själv ?

TIRED OF THIS SHIT !


Nåja, här är i alla fall min lilla Seroquel:




Så här såh jag ut när jag var på utegång i Lysekil,
var på Hofmaestros konstert.
De är absolut sevärda, kolla upp dem !




Vi gjorde även collage på sjukhuset. =)


Och idag fixade jag äntligen till min vägg.
Fick inspiration från Van Halen's gitarr,
och tragiskt nog Peach Pit från Beverly Hills 90210




Vad tycks ?


Börjar komma in i spelet igen

Taggar:
Bloglovin
Jag vet... Är värdelös på detta.
Men nu har jag bestämt mig, skall
komma tillbaka till bloggandet med
nya krafter !



Har haft mycket upp och ned
gångar de senaste veckorna,
därför varit extra kass på bloggandet.

Har klantat mig ytterligare en
gång efter att jag skrev om mitt
första snedsteg.


(Målade lite)


Medicin


Har även fått 25 mg Nozinan
istället för 10 mg som jag hade
innan.
Den gör mig lite bakis, och otroligt
kraftlös.




Lettland

Men jag hoppas på att jag är tillbaka.
Skall till Lysekil idag, mamma är
tillbaka från Lettland.
Vill prata med henne om hur det
var att åka tillbaka. =)


Herr Seroquel är hemma

Taggar:
Bloglovin
Nu har jag äntligen fått min
lilla Herr Seroquel.
Han är även begåvad.
Jag visade honom var maten
fanns och sedan även kattlådan,
han kissade direkt, och har gått
dit sedan dess.

Väldigt smart, andra katter brukar
kissa i soffor etc.




Är han inte vacker !?






För övrigt...

Har haft lite dåligt samvete för
saker jag gjort det senaste, som
jag inte är så särskilt stolt över..

Är trött på att hantera min ångest
med vassa saker och piller.
Börjar bli lite uttjatat nu.



Mamma skall åka till Lettland
imorgon.

Hoppas att hon mår bättre av det,
och kanske dricker mindre när
hon väl kommit tillbaka..