Köpt under non-blogg time

Taggar:
Bloglovin

Tiden dokumenterad med bilder
under tiden jag inte bloggat...





Två teckningar... Den andra är inte riktigt
klar än, men ni förstår nog budskapet ! ;D



T-Shirt - 20kr
Boots (ECCO) - 50kr
Blus - 60kr
Klackskor - 40kr





Skinnkappa - 120kr
Ljusstake - 15kr
5st DVDfodral - 5kr
Lampa - 15kr




Rosa klockradio - 25kr
Bord - 30kr
Taklampa - 30kr
Ljuslykta - 10kr





2sits soffa - 50kr
34st VHS-filmer - 40kr
bl.a.

Men in Black
Om en pojke
Ondskan
The Crow
Miss Secret Agent
Gone in 60 seconds
Jalla Jalla
Kackerlackorna
Matrix
Matrix reloeded
The Craft



Vad tycker ni om alla mina fynd ?
Själv är jag ganska nöjd ! =)




Äntligen Punk-foton

Taggar:
Bloglovin

Här kommer ett par bilder från den
Norska produktionen "Teori og Praksis".
Fick bilderna hemskickade nu i morse.


Vad tycks ? =)












Jag vet att jag inte loggat in på länge.
Och kollat över kommentarerna, men
det gör jag under dagen. =)

Förlåt

Taggar:
Bloglovin
Jag vet att jag inte bloggat på
väldigt länge.
Men jag har mått så sjukt dåligt, och
jag vet inte när jag är tillbaka på
spåret igen.

Men jag tror att jag kan börja
engagera mig under veckan i alla
fall.
Det har hänt en del under den här tiden,
antagligen därför min ångest växt.

Skall bli sjukskriven på heltid.
Börjat få tillbaka läsförmågan igen
(hade otroligt svårt att läsa).

To be continued...