>> Billiga och roliga kläder <<

Taggar:
Bloglovin
Billigare och fräckare tryck få ni leta efter.
Eller designa ditt egna tryck på en tröja ?

Snyggt och prisvärt !

www.dunken.se

-->> Shoppa billigt <<--

Taggar:
Bloglovin
Som tradera, men inriktat på kläder, accesoarer och skor !

Helt klart ett tips !

http://www.shoppaloss.se/

? Fashion ?

Taggar:
Bloglovin
Hm, blir smått fundersam.
Vet att det är många som har Peaches Geldof som mode-förebild, vilket jag egentligen inte kan förstå.
På grund av att hn klär sig precis som vem som helst, kläderna kunde ha kommit från en mainstream affär som t.ex H&M.
Den enda anledningen til varför ni gillar henne (som jag kan komma på just nu) är att hon är ung, gemfört med andra kändisar... Så hon klär sig som "oss", hon har ingen direkt egen stil.

Tänk efter lite...
Har jag så fel ?



// Eriiza

! Fashion !

Taggar:
Bloglovin
Från ena sidan, lite för mycket I <3 NY över det hela, men ändå, rätt skyst design !
Eller ?

Tagen från;
www.forever21.com



Veckans musik !

Taggar:
Bloglovin
Igår på radion hörde jag en jättebra låt, tyvärr sa de inte vilka som hade gjort den, men så memorerade jag texten.

Så veckans musik är Finger Eleven - Paralyzer
http://www.youtube.com/watch?v=BYGCT4AQIR0





Finger Eleven - Paralyzer

Veckans musik...

Taggar:
Bloglovin
Lily Allen - Littlest things
http://www.youtube.com/watch?v=PMI2QhHn85Q


Är det bara jag, eller liknar Lily Eva Ramaeus från 'Fem myror är fler än fyra elefanter' ? =O

Red hot chili peppers - Snow (Hey oh)
http://www.youtube.com/watch?v=60eH_b-W5_0



Klantigt värre !

Taggar:
Bloglovin
Igår när jag och Axel skulle göra te, så gick vi till övervåningen för att hämta honung och tepåsar.
Då sade jag att trappan som gick på var livsfarlig, helt hal och att någon förr eller senare kommer att ramla ned för den.

När vi hämtat honung och påsar, vad tror ni jag gör då ?
Jo visst fan ramlar jag ned ! Misstänker starkt att jag fick en spricka i tån.

Eriiza är dagens klantiga person ! =D

By the way så har jag nu blekt håret och klippt mig ! =)



I'm a fucking work of art;




// Eriiza

Dagens mode ? - Dagens åsikt

Taggar:
Bloglovin
Förstår mig inte riktigt på "Dagens mode" just för att det finns knappt något som heter så - egentligen.

Ärligt, denna stilen har jag haft långt innan den dök upp på t.ex H&M;



Den idén med en väst är pretty old. Det kan inte jag vara ensam om att inse !

Även detta kom långt tidigare, framför allt tänker jag på Brigette Bardot !



Oldie halsband idé;





Då blir jag smått irriterad av "Dagens mode" som inte ens kommer från denna tid, är vi verkligen så fantasilösa att vi inte ens kan komma på något nytt, utan dra allt från 50-60-70-80-tal och sedan kalla det dagens ?
Sedan går ju de flesta på att om man köper t.ex sådana glasögon så kommer man att vara one of the kind, modemedveten...

Inte särskilt troligt !

Är det bara jag som lagt märke till detta ? (försöker inte vara 'elak' mot någon som gillar sådana kläde/stil)

// Eriiza

Uttråkad !

Taggar:
Bloglovin
Sitter och lyssnar på musik...



Är uttråkad (som det nämns i rubriken). Spelar Bloons tower defense, springer runt bland olika internet sidor och suckar...
Fick dock reda på idag att avsnittet av Andra Avenyn som jag är med i sändes igår, nu försöker jag fiska i vilket det är så att jag kan se det ! =O

Anyway, nu skall jag väll fortsätta med ingentinget och sova om en stund..

Mer musiktips tack !

// Eriiza

The best song in the world, mothafucka !

Taggar:
Bloglovin
www.jonlajoie.com

Everyday normal guy - Jon Lajoie


I'm just a regular everyday normal guy.
There's nothing special 'bout me, mothafucka !
I'm just a regular everyday normal guy.
When i go to the clubs i wait in the line, mothafucka !
I'm just a regular everyday normal guy.
I got 600 dollars in the bank, mothafucka !
I'm just a regular everyday normal guy.
And my sexual performences are average.

I work in customer-service for a phone company.
I make 12 bucks an hour, but that's all i need.
I live in a small apartment on a quiet street.
I don't go out too much I like to watch TV
I cant afford a car I use public transportation
I don't mind I read 'til I reach my destination
sometimes a newspaper, sometimes a book
 the amount of money I save this shit is off the hook
And i am not very good with the women
I'm a pretty shy person and I'm average looking
last time I had sex was in 2003
and I am ashamed to admit but it wasn't free

I am just a regular everyday normal guy...
I get nervous in social situations Mother Fucka
I am just a regular everyday normal guy...
 I get constipated once a month Mother Fucka
I am just a regular everyday normal guy...
And i make pretty good spaghetti sauce Mother Fucka
 I am just a regular everyday normal guy...
and I get scared when I go see the dentist


I'm the "Pauly Shore" of everyday life easily forgettable
and I am not very liked I have an "According to Jim" personality
I'm as entertaining as a fucking STD
if you wanna mess with me I think you probably can
because I am not confident and i am weak for a man
I'll just roll up in a ball while you kick me in the back,
yeah honestly I probably wont fight back
And I don't have many friends that would back me up
 My friend Steve would but he doesn't look very tough I

f you rarely get laid put your hands up
If you're not well paid put your hands up
If you got a pet cat put your hands up
and if you got a bad back put your hands up

 I am just a regular everyday normal guy...
My parents are really nice people Mother Fucka
 I am just a regular everyday normal guy...
I am somewhat afraid of heights Mother Fucka
 I am just a regular everyday normal guy...
I like the show "Greys Anatomy" Mother Fucka
I am just a regular everyday normal guy...
 and I am pretty good at making paper planes






! HALLOWEEN !

Taggar:
Bloglovin
Otroligt roligt det var igår !
Att åter igen få träffa alla gamla och kära !

Sådan otrolig nostalgi-tripp man fick !

Här är ett par bilder från gårdagen, resten finns på http://eriiza.bilddagboken.se/ !










// Eriiza