In Gothenburg, baby !

Taggar:
Bloglovin
Är i Göteborg hos The Gingerbread Man.
Vi skll ut på Greta's ikväll, är ganska
peppad, i morse var det inte på det
viset.

Var på samtal förut på öppenvården,
sedan fick jag även en akuttid hos
en psykiatriker, hon höjde min dos
Seroquel, men gjorde inget av
mina sömntabletter.
Verkar inte riktigt som att hon verkligen
förstod hur svårt jag har att sova - nyktert !

Frågade mig också om jag ville bli
inlagd på sluten avdelning.
Vad är det för fråga !?

Klart jag inte vill, frågan är mer;
"Borde jag bli inlagd, är det för mitt eget bästa ?"
Kanske..


Kanske är det bäst, men risken finns ju (som vi pratat lite om) att du blir "bekväm" med det... Men det är nog upp till vad du själv känner, tänk igenom för och nackdelar för dig själv =)

Jag är säker på att du gör rätt val =)

2010-04-29 // 22:46:29

Det där med sömnproblem är jobbigt. Lyckades själv ta mig till en punkt (efter tio år ungefär) där inga tabletter funkade längre. Fick då ett bolltäcke att prova och det har hjälpt mig något enormt. Vet inte om du har testat det, om du inte har det kan det vara värt att prata med psyk och se om det finns möjlighet till det. Sover bättre nu (även om inte helt bra) än vad jag gjort på många år. Slut på reklamen ;) Hoppas att du känner dig bättre i dag. Skickar ett gäng soliga kramar i brist på riktigt solsken :)

2010-04-30 // 09:20:54

Hej!

Ett tips!

Vill du sen en nystartad blogg om tv? Besök då http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad det ska stå om i bloggen.

2010-04-30 // 16:27:38

nu e ja tillbaka från min lilla bloggpaus (har skrivit ett inlägg om de) så har inte haft riktigt koll på din blogg :( men nu är ja tillbaka :)

2010-05-01 // 14:09:35

jag har också blivit tillfrågad. har redan legat inne på tvångsvård en gång, men i somras frågade de om jag ville. självklart vill man ju inte, men som du säger; man kanske borde ge det en chans..

2010-05-01 // 22:11:59

Jag har bytt blogg då min gamla krånglade.

Förra; emiliasvenssons.blogg.se

Nu; rememberlove.blogg.se



Kram!

2010-05-01 // 22:43:08

Åh usch, det där är en så dum fråga. VEM vill bli inlagd? Det handlar väl snarare om ifall det är nödvändigt för ens överlevnad och/eller hälsa. Har också fått frågan och tyckt att den är väldigt märkligt ställd.

2010-05-03 // 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback