Här är min film!

Taggar: Eliza Sica, Svart kung, dubba, eriiza, falkenberg, film, filminspelning, filmpremiär, ifocus, premiär, ronnie brolin,
Bloglovin
Hello!
 
Fick hem idag filmen jag var med i förra året,
roligt att ha på DVD, och inte bara ha sett den
på själva
 
Här är ett par inlägg kring inspelningen:
 
http://eriiza.webblogg.se/2013/june/film-i-falkenberg-skovde.html#comment
http://eriiza.webblogg.se/2014/march/filmpremiaren.html#comment
 
Ni som läst bloggen ett tag att jag
inte hade en större roll i den, men fick ändå bl.a
(röstsynka) mig själv.
 
Får tyvärr inte säga så mycket mer om den än det
redan är sagt runtom på internet, då den
"officiellt på marknaden" ännu.
 
Den skall nämligen till filmfestivaler etc.
 
Hur har ni det?
 
Nu skall jag ta en sväng på stan med Willy, se om man
hittar något snajsigt.
 
 
 
 


Äntligen är du tillbaka. Har kikat in här ofta men inget har skrivits. Underbart och spännande med filmen =)
Kram

2014-08-21 // 01:36:12

Måste kännas helt galet att hålla i en DVD-film som man själv är med i, även om det var en stor roll eller inte.

2014-08-21 // 20:22:01

Måste nästan kolla bara för den är lite delvis inspelad i Skövde, är ju därifrån o vill ju tillbaka dit :P

2014-08-26 // 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback