Filmpremiären!

Taggar: Svart kung, blogg, eriiza, falkenberg, film, filmfestival, filminspelning, filmpremiär, informationsfilm, kallt, långfilm, nervös, nätter, panik, ronnie brolin, strand, voice over,
Bloglovin
Hello!
 
Igår var alltså filmpremiären.
Var nervös som få, men det visade sig att jag inte
behövde känna den oron.
De hade nämligen klippt såpass mycket i filmen så man
ser/hör mig sällan ändä.
Trots alla timmar på den iskalla stranden flera nätter på raken.
Och V.O:n (voice over) jag gjorde 3 veckor sedan.
 
Nåja, skönt det.
 
Filmen var helt över mina förväntningar!!!
 
Sedan blev det trerätters middag, kom hem till
Göteborg sent, och sedan gick ut en sväng på krogen. =P
 
Vad hittade ni på igår? =)
 
 


Såg att du börjat bli aktiv igen, vad roligt! När det blev så tyst och man visste att du inte mådde bra så undrade man ju lite om vad som hade hänt. Hur är det med dig?

2014-03-16 // 18:16:10

oj =D
ica stig?? =P
finns de ingen trailer t den där filmen då? =D

sökte på youtube haha men fann ingen =D hehe..

harud medverkat med en roll lr bara med din röst?? =P

kram <3

2014-03-16 // 20:03:54

Lät som en trevlig kväll.=)

2014-03-16 // 20:39:51

Vad kul!!
Svar: Jag var med i en kortfilm för någon månad sen :)

2014-03-16 // 20:42:31

Sv; Ok! :D

Vad spännande med filmpremiär. och grattis btw i efterskott :)

2014-03-18 // 18:57:06

Coolt att du fick medverka i filmen, även om det var lite :)

2014-03-21 // 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback