Film i Falkenberg & Skövde

Taggar: bilder, blogg, collage, den onda ringen, eriiza, falkenberg, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, filmning, ifocus, informationsfilm, rakblad, självmord, skövde, smink, strand,
Bloglovin
Hejsan svejsan!
 
Som ni förstått har man en hel del att göra.
 
Inspelningarna vi har här i Falkenberg för filmen "Den onda ringen" spelas
in enbart på kvällar och nätter, så dygnsrytmen kommer
att bli riktigt fucked up! ;D
Alla dagar är det inspelning från 19:00-05:00
Men jag kommer till platsen redan vid 14:00
 
Anywho...
 
Här är iallafall lite bilder från Falkenberg för igår/inatt.
Gjorde lite "collage" av bilderna, annars skulle det behöva laddas upp en massa
olika bilder, och då skulle det ta evigheter att ladda sidan.
 


 
Skövde - film - smink
 
Här är bilder på min sminkning i Skövde, filmen där är är jag
självmordsbenägen och massa hemska saker har hänt..
Haha, surprise, surprise! ;D
 


Längtar såå tills man kan se filmerna/kortfilmerna! :)

2013-06-08 // 20:00:27

Coolt! Jag kan tänka mig att ni är nere vid antingen Skrea strand eller vid Ringsegård. Har jag rätt? Kan man komma ner och smygkika när ni filmar?
Kram på sig!

2013-06-09 // 00:06:46

Snygg sminkning! Har du gjort den själv?

2013-06-09 // 21:41:24

Häftig sminkning.
Det verkar gå i turbofart för dig. Hoppas du hinner andas också.
Kram

2013-06-10 // 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback