Lite nytt & lite update

Taggar: Decent man, Fördömda själar, cancer, diagnos, dissociation, eriiza, film, filminspelning, filminspelningar, inspelning, lägenhet, musikvideo, psyk, smink,
Bloglovin
Hallå!
 
Lite kort om en kommande roll, och lite om det som varit under året.
 
Året
 
 Ja, min mamma fick ju bröstcancer, så hon opererade bort
bröstet, gick på cellgifter och hela behandlingen.
Nu för ett par veckor sedan opererade hon bort det andra också,
just för att slippa framtida problem.
 
Vilket innebär några år till av medicinering, dygnet runt.
 Intressant nog lyckas även hon trycka in några timmar per vecka
med alkohol! =)
 
Själv har jag haft ett år av en hel del påverkan av mitt psyke.
Har kunnat hantera det mesta, men tillräckligt ofta har självskadebeteenden
framkommit, samt en hel del dissociationer.. =/
 
 
 
Film
 
Har fått en väldigt rolig roll, ser verkligen fram till att få
börja med det roliga!
Det är nämligen en roll i en skräckfilm som "the bad guy",
skriver inte mycket mer än så om just karaktären för
att inte avslöja en massa.
 
FB-sidan till filmen (som håller på att filmas nu):
FÖRDÖMDA SJÄLAR
 
Bild tagen under inspelningen av musikvideon
Decent Man - Matter of time
 
Fråga på om saker ni undrar över -
 
så svarar jag i ett inlägg! =)
 


Ser ut som om det hänt en hel del i ditt liv...

2015-09-08 // 08:59:35

Vad kul med filmrollen! :)

2015-09-08 // 16:13:36

Beklagar att din mamma fått den där hemska sjukdomen! Din mamma verkar otroligt stark, även du!

2015-09-08 // 16:16:42

sv: Ja, lite går framåt, det gör det alltid även om det går långsamt.

Tufft ni haft det, men skönt att din mamma har klarat sig så här lång och hon kommer säkert klara sig genom hela processen! Styrkekramar <3

2015-09-08 // 16:27:06

jag har slutat röka det är vad som har hänt och förändrats i mitt liv än så länge

2015-09-08 // 19:14:37

Så jäkla kul att du är tillbaka! Det verkar ha gått lite upp och ner sen sist, men jag tvivlar inte på att det blir mer stabilt snart! Underbart att du fått en egen lägenhet. Det måste ju vara en stor lättnad. Har saknat dina inlägg, blev så glad när jag såg att du skrivit lite nytt! <3

2015-09-08 // 22:16:56

ja men verkligen!! skönt att det löst sig iaf. nu är det jag som behöver boende istället XD bor i korridor som jag har till årsskiftet, sen måste jag hitta nytt.

2015-09-08 // 23:44:53

Sista fotot var grymt fint.

2015-09-13 // 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback