Förlåt... igen..

Taggar:
Bloglovin
Hej...
 
Varit borta igen..
 
Fick lite oväntade jobb, skall till Stockholm imorgon för att spela in en webbfilm, så ibland är det bra, ibland sämre perioder.
 
Oavsett så försöker jag hålla mig på en not som inte är alldeles för negativ, trots de senaste dagarna.
Inte p.g.a samarbete, utan för att karaktären jag skulle agera skulle vara jag, på sätt
och vis, borderline, psykotisk m.m.
 
Svårt att förklara på ett kort vis.
 
MEN ni som sett någon David Lynch-film kan kanske förstå tanken bakom "dröm/verklighet/psykos/önskan/vardag"
 
(Bild tagen av David Fender, från föregående projekt)


Lycka till med inspelningen! :D Haha förresten, jag kollade på en typ sådan nit-BH för ett tag sedan ;)

Kram <3

2015-10-25 // 22:08:09

Så kul att du är tillbaka!! Har varit inne typ 1 gång i månaden för att se om du kommit tillbaka, men aldrig givit upp hoppet ;) hihi
¨
Kul att det går framåt med film och så :)

Hoppas det e bra med dig, ta hand om dig!!

2015-10-28 // 00:07:40

Nu är du borta igen... Hoppas julen varit bra... KRAM!

2015-12-26 // 21:33:01

Lycka till med filmandet!

2016-02-02 // 22:08:29

Inget att be om ursäkt för! När kan man se filmen?

2016-02-16 // 07:32:51

​Tänkte bara säga till att nu kan man delta i min veckans blogg tävling, två vinnare dras på söndag =)

2016-03-03 // 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback