Soc, städning & filmpremiär!

Taggar: alkoholist, anorexi, biograf, blogg, borderline, bulimi, eriiza, filmpremiär, ips, jourlägenhet, kylskåp, nervös, pappersarbete, piller, ptsd, socialtjänsten, städa, tabletter, uns, uppdatering, utvalda biografer, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska, ätstörningar,
Bloglovin
Hello!
 
Soc
 
Skall strax gå till soc för att skriva på lite papper ang. jourlägenheten.
 
Städning
 
Skall också gå tillbaka till min förra bostad och städa ur kylskåpet
som jag totalt glömde av att göra.
 
Filmpremiär
 
Imorgon skall jag på filmpremiär utav filmen jag var med i
under sommaren.
Kommer bli sjukt roligt, längtar, men är sjukt nervös!
 
Så som jag fått höra kommer den att visas så småningom
på utvalda biografer, men jag får nog den uppdateringen imorgon! =D
 
Hur mår ni? =)
 
 


Hej! Kul att se att du är igång igen. Hoppas premiären är bra. HEJA nynassarna :P!

2014-03-14 // 13:18:45

Jag mår rätt okej idag faktiskt, tack :)

2014-03-14 // 14:47:32

Superfin du är! Stay strong! Superfin blogg!♥

2014-03-14 // 15:51:18

hehe lätt o glömma o städa överallt!!

men har din "kompis" flyttat tillbaka till den där lägenheten nu lr? =/

va innebär en jourlägenhet??
man får la inte bo i en sådan hur länge som heller lr? =(

jo har både sina för o nackdelar att vara trött efter o ha tränat!!
jag slipper ta mina sömntabletter som suger!!
jag får någon jävla biverkning där jag skriker o rycker o tror jag ska trilla ur sängen syndrom av dom!!

men ändå trotts att jag är trött så måste jag vila en stund på dagen för att ens orka med "kvällspasset" här hemma med sonen o allting som blir med det!!

kram <3

2014-03-14 // 20:02:21

Svar: Hej! Ja tyvärr lider jag utav ätstörningar och har haft en svår anorexi. Har skrivit lite om sjukdomen här och där, finns mest "info" under kategorierna Tankar/Känslor, Dokumentären Tonårsliv, Behandlingrelaterat. In o läs :).

2014-03-14 // 20:31:18

=O lät precis som att vi inte skulle prata nått mer där =P

lycka till i fortsättningen haha hm?? =P
men fatta va du men amen i första anblick så där vart totalt fel i huvudet!! =D

jo jag vet det!!
så funderar på att fråga om jag kan få prova någon annan då sömnen att komma ner i varv osv är ett stort problem för mig i vanliga fall!!
tjaha men hoppas de löser sig o att du slipper bli "utsparkad" innan du hittat en annan lägenhet som blir din enbart o inte en jourlägenhet!!

kram <3

2014-03-14 // 20:37:11

Kul med filmpremiär.=)

2014-03-14 // 21:37:00

Oh okej, jobbigt när man går upp i vikt, försöker själv bli av med många kg.

Jag har fått lyrica.

du får försöka slappna av även om det är jobbigt, så lätt att få minnes problem när man svajjar lite i måeendet ju :/

2014-03-15 // 00:37:49

Snygging :)

2014-03-15 // 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback