Man är inte vuxen..

Taggar: Eliza Sica, Trollhättan, alkohol, bråk, eriiza, film, filminspelning, göteborg, klubb, vuxen,
Bloglovin
 
Ännu en gång inser man...
 
att man inte är vuxen!
I helgen så var jag hos älskade Nattis, vi var ute på
klubb - som vanligt när vi väl ses.
Men det är allt annat som tyder på "vuxenhet".
 
Man går ut, vimmelfotografer är där, man hamnar på deras hemsida
- i dess minst smickrande poserna.
Man får med massa killar hem, för en efterfest, som leder
till bråk, då en av dem antyder att man är en hora (???)
 
Killen blir rädd, och vill sticka därifrån, när man säger ifrån,
och vägrar acceptera sådana påståenden.
 
Men annars - jag har 100% koll (not...)
 
Vad har ni gjort under helgen? ;)
 


Har haft tjejkväll...hamnade ute på pub och fick sliskiga invandrarynglingar på 20år efter mej....annars har det vart lugnt

2014-03-24 // 22:51:51

här har vi inte gjort ett skit!
bara tage de lugnt typ!!!
lr ja de va la o överdriva i lördags va vi o köpte en ny tvättmaskin o slängde våran gamla typ =D

kram <3

2014-03-25 // 14:23:47

Låter som att du haft en hektisk helg.
Fuck sådana idioter.

Jag har supit bort för mycket pengar, och legat med ångest i fosterställning..

2014-03-25 // 20:33:20

Usch då..

jag har varit med mina systersöner (4,5 och 1,5 år) i helg och det var en betydligt vildare helg än vad det låter som.. :)

2014-03-25 // 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback