Flera filminspelningar nu!

Taggar: blogg, bloggdesign, boende, dorobantu, eriiza, film, filminspelning, filmprojekt, flytta, inspelning, jourlägenhet, kommentarer, socialtjänsten, sommar, vår,
Bloglovin
Hej hej!
 
Skall svara idag på resten av era kommentarer, men det kommer
att ta sin lilla stund då så många har försökt kontakta
mig under en lång tid, har 75 kommentarer kvar att gå igenom.. =)
 
Filminspelningar
 
Har 5 filmprojekt under våren/sommaren, kommer bli jätteroligt
att engagera sig i det hela igen!
Har haft sådan paus nu - från allt, inte bara inspelningar, utan
också livet i sig.
 
Kommer såklart bli stressigt att ha så mycket på en och
samma gång, men roligt och något som saknats enormt.
 
Boendet
 
Har som i föregående inlägg skrivit att jag flyttat till en jourlägenhet.

Väldigt skönt,
men också lite jobbigt, då lägenheten är färdigmöblerad
och alla mina saker (utom lite kläder och så) är magasinerade.
Vilket gör att jag hoppas på att jag inte måste rota genom
hela förrådet för att hitta ett visst plagg eller så inför någon av inspelningarna.
 
Men annars sjukt lättad!!! =D
 
Bloggdesign
 
Skall också ändra min bloggdesign.
Försöka göra lite idag, behöver en skön uppiffning!
 
 


snygg blogg!!!

2014-03-13 // 16:06:08

åh vad skönt att det löst sig med boendet!! :D

2014-03-13 // 16:45:03

skönt att höra att allt är helt okej iaf!! :)

följ mig på den här bloggen istället :)

2014-03-13 // 17:56:13

Svarade på din senaste kommentar i ett mail till dig. Hoppas du ser det

2014-03-13 // 18:49:18

underbart att du har fått tak över huvudet!!
den mentala biten är alltid knivigare o ta sig ur sov men de fixar du.. du är stark <3

jo då med mig är de skapligt!! har ju börjat träna hos en sjukgymnast nu två dagar i veckan för att försöka gå ner i vikt! osv o för att hjärtat ska må bättre!!
en så länge har de inte hänt nått så förutom att jag e tröttare pga all träning haha!! =D

kram <3

2014-03-13 // 20:06:42

det mentala är väldigt viktigt också! men vadå, har film-teamet sagt att du måste ner i vikt? eller är det bara som hjärnspökena säger? du ÄR redan för smal...

2014-03-13 // 20:26:21

Gaah!! Du är vansinnigt snygg! Ville mest bara säga det :) Nej, jag är inte kär i dig :p

2014-03-13 // 21:17:46

Oh okej, då kommer den nog inte gå i närheten av mig haha :) Får väl se :)

Just i denna stund mår jag helt okej, håller på med ny medicin och just nu går det framåt :) Hur är det med dig? Kram

2014-03-14 // 00:18:31

Sv: Ja, jag började må psysikt dåligt och ringde min mamma om det. Men sen började jag en ny blogg, men skriver inte ofta numera! :)

2014-03-14 // 08:33:35

Vad härligt att du är tillbaka! Grattis till lägenheten! Jag blev så glad när du berättade att du fått det beviljat. Har varit lite orolig för dig. Men underbart att saker och ting börjar lösa sig nu!

2014-03-15 // 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback