Backa Teater igår

Taggar: Acts of goodness, Eliza Sica, LiPZ, Trollhättan, backa teater, eriiza, födelsedag, föreställning, helg, teater,
Bloglovin
Såg en föreställning igår!
 
Kollade på en föreställning på Backa teater igår,
nämligen "Acts of goodness" --> länk.
 
 
(Nej, inget religöst i föreställningen)
 
Har sett de flesta föreställningarna där sedan "Brott & straff"
med Joel Kinnaman i huvudrollen.
 
Åk gärna och se föreställningen, premiär på lördag (imorgon)!
 
Till helgen
 
Under helgen skall jag till Trollhättan och umgås med bl.a Nattis!
Så vi skall ut, och tydligen är det bestämt att jag
skall även firas då.
 
Så helgen blir spännande, och är inte tillbaka
förrän på söndag!
 
Vad har ni för helgplaner? =)
 
 


sv: åhh vad nice!! då skaa jag följa din blogg och se allt roligt du hittar på .:D

2014-03-21 // 16:37:43

min helg…. ska predika imorgon faktiskt. på söndag inget speciellt vad jag vet än.

sv: jo jag vet… det tog lång tid för mig att hitta balansen. att komma in i rutinerna. att sluta kompensera. att våga äta mig mätt osv. bara man har tålamod och håller ut så blir det bättre med tiden.

2014-03-21 // 18:40:27

jahaa ahah:) men vet du vad den henalar om?den ser spännane ut.. jag gillar thriller filmer!

2014-03-21 // 19:10:33

Ska till Trollhättan på tisdag

2014-03-22 // 19:02:49

sv: förstår hur du känner, ibland behöver man bara avskärma sig helt från det ett tag, skita i att meddela någon eller så för man behöver bara ett break typ.

Hur funkar det med jourlägenheten, trivs du? Även om jag kan tänka att du längtar efter ett helt eget ställe så är det ju skönt att ha något temporärt under tiden också.

Jo, med mig är det väl.. Alltså, jag vet inte riktigt. Är all over the place mest. Mycket viktångest, absolut, men mycket annan ångest också. Saknar självskada och benso lite för mycket för att jag ska känna mig bekväm med att erkänna det, men det löser sig nog. Hur mår du själv? (:

Förresten, grattis i efterskott! <3

2014-03-22 // 20:52:41

Ussch, låter mindre kul och läskigt :/

Varför är du rädd?

2014-03-22 // 23:50:13

Hoppas du har en härlig helg!! Kul med namnet på affischen=))

2014-03-23 // 11:48:44

sv: Awesome! Hur länge har du gjort det och vilka filmer? Får du mycket jobb?
Nej, tyvärr är väldigt dålig på att läsa böcker.

2014-03-23 // 17:14:43

Svar: hahaha.. du får skicka lite (eller mkt) bubbelplast till mig så skall jag göra det .. hahahahahahah =)

2014-03-23 // 20:13:25

hehe de e lungt man kan inte tänka på allt =D

kram <3

2014-03-24 // 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback