Psyk medicin, audition bl.a

Taggar: Eliza Sica, audition, blogg, borderline, eriiza, film, filminspelning, frisk, förbannad, ips, läkare, läkarsamtal, medicin, piller, psyk, psykiskt sjuk, ptsd, tablett, ätsstörningar,
Bloglovin
Några punkter..

Ang. gårdagens inlägg, fortsättningen på kvällen kan
jag säga blev inte bättre alls, inte heller denna dag har varit bra.
 
Men vi lämnar det, skitsamma..
 
Ny medicin
 
Var hos min läkare nyss.
Vilket var jättejobbigt, då jag är så himla sjuk, så kan knappt
resa mig ur soffan.
Whatever - kom i alla fall dit, ville diskutera ny medicin,
något i typ med SSRI (stämningsstabiliserande, ångestdämpande).
Så vi kom fram till att jag skall få prova på Voxra nu.
 
Den enda i den typen av medicingrupp jag inte fått testa tidigare.
Var väl på tiden? ;)
 
Skall hämta ut den på torsdag (apoteket blev tvungna att beställa den),
så får vi se hur den verkar på mig.
 
Kommer naturligtvis att uppdatera om det!
 
Skjuta upp audition
 
P.g.a att jag är så sjuk nu, var det igår med, men idag är det mycket
värre, fick jag skjuta på den audition jag skulle varit på just nu.
Så förhoppningsvis är jag piggare imorgon och är beredd då! =)
 
Hur har ni det?
 
Ser ju frisk ut... ;)
 
 


Svar Nej Eriiza du ser inte frisk ut på bilden. Krya på dej vännen.

2014-04-01 // 18:39:44

sv. åhh vad nice! det ska jag följa :D

2014-04-01 // 19:04:12

Vad äter du för mediciner nu och vilka mediciner har du ätit tidigare?
Hur visar sig din ätstörning?
Jag vill se en massa film med dig. Kan du inte skriva vilka filmer du är med i och/eller länka till dem om dem finns på internet? <3

2014-05-07 // 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback