F*cing retard!

Taggar:
Bloglovin
Tjohoo!
 
Jag är en riktig egoist - tar kort på
mig själv hela tiden, och publicerar dem.
 
Så tydligen är jag "en dålig människa", men då undrar
jag - vilken bloggare skriver om saker som ALDRIG har med dem
själva att göra med? =O
 
Kanske är jag som är knas - men förklara,
gärna för mig då - så att jag vet i framtiden!
 
Vad gör ni till helgen?
 
Är fucked up - i know, men utöver det - hör av er! =D
 
 


Jo jag mådde riktigt kasst, men känns bättre nu :) Fick skippa det stället jag inte helt ville börja arbetsträna på och ökade medicinen till kvällen, så är lite bättre nu :)

Men vem har sagt att du e ego?? Man skriver ju för sig själv o om sig själv, inte andra haha !

Jätte rörd att du vill ställa upp så, men du måste börja ta vara på dig själv också!! Kram <3

2014-04-19 // 00:16:17

Haha, isåfall är jag också en "dåligt människa", en riktig egoist! *nickar bestämt*

2014-04-19 // 09:58:20

Du är inte ensam om det, känner som en egoist med för att fota outfits & sitt face för tumblr & blogg. :)

Jag ska äta middag hos familjen, vi skulle grilla något !

2014-04-19 // 10:02:32

Ja, du är så jävla ego.... sluta med det!
Det är ju din blogg så jag vill absolut inte se fler bilder på dig, på din blogg.
Du får bara lägga upp bilder på annat från och med nu......... :P haha!
Hoppas allt är bra och ha en skit bra påsk nu :D

2014-04-19 // 16:23:13

Hmmm... Jadu... Det finns väll en del politikerbloggar som inte bloggar om sig själv... Jag för min del bloggar en hel del om mig själv och hur jag mår.

2014-04-19 // 21:04:06

Hmmm... Jadu... Det finns väll en del politikerbloggar som inte bloggar om sig själv... Jag för min del bloggar en hel del om mig själv och hur jag mår.

2014-04-19 // 21:05:05

Då är jag också helt retard då :P. Okej kul att veta. Har inte kommit så långt i serien än. Kom hem från Göteborg igår. Har precis beställt ett spel från alphaspel.se det var det sista dom hade på lager.

2014-04-21 // 09:56:06

Båda klänningarna är underbara!! Klart man lägger ut bilder på sej själv?? Synd att Zomig inte hjälper... det var värt ett försök;) Underbar vecka önskar jag dej!

2014-04-21 // 10:39:41

Hahaha hur kan folk va så korkade när man påstår något sådant. klart som fan att man lägger upp EGO bilder på sig själv på sin egen blogg. varför ska man lägga upp massa bilder på massa skit ^^ fortsätt var dig själv! Det kommer du längst på gumman. <3

2014-04-21 // 22:13:58

Glömde presentera mig ^^ Hoppas du haft en underbar påskhelg kram

2014-04-21 // 22:16:50

Haha varför överhuvudtaget ta sig ton och kommentera hur någon väljer att fylla sin egen blogg?! Kan de inte bara låta bli att läsa din blogg då kan man tycka :-)

2014-04-21 // 23:08:18

Ja det vore ju väldigt konstigt om man hade en blogg om sig själv och sitt liv och aldrig publicerade bilder på sig själv, asså folk är ju bara störda.

2014-04-23 // 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback