Hjälp mig!

Taggar: annons, blocket, blogg, boplats, bostad, bostadslös, brand lägenhet, buss, eriiza, f-kassan, flytta, försäkringskassan, göteborg, hemlös, hemsida, hjälp, liseberg, lägenhet, psyk, socialtjänsten, sugarbaby,
Bloglovin
Hallå!
 
Här kommer två frågor..
 
Fråga ETT
 
Var skall jag bo!?
Jag måste flytta ut ur den här lägenheten den 1:a december,
och jag har ingenstans att flytta...
Ja, jag har sökt via boplats.
Ja, jag har kontaktat både F-Kassan & soc.
Även via blocket, och där höll jag på att bli lurad TVÅ gånger på flera tusen.
Men inget sker.
 
Någon som vet någon som har en lägenhet de hyr ut i Göteborg?
 
 
 
 
Fråga TVÅ
 
Vad f*n menas med detta, Håkan!?
 
Någon som kan förklara?
 
Såg denna handskrivna annons när jag skulle ta en buss.
Den var alltså fastklistrad på busstabellen i en busskur.
Det finns hemsidor för "sugarbabys", om det är det som söks...
 
 
 


Har både och men tog bort begränsade läsare på blogpot nu det är ju där jag mest håller till

2013-09-15 // 16:22:17

Om det är svårt att hitta en lägenhet att hyra, ska du kanske prova att hyra ett rum om det blir kris, så kan du samtidigt i så fall fortsätta ditt lägenhetssökande. Tyvärr så har jag inget annat bra råd att ge dig, inte när det gäller just Göteborg. Angående den där handskrivna lappen du såg... ja du, folk har många märkliga sätt att "ta kontakt", han har kanske ingen dator/internet.

2013-09-15 // 16:38:34

Hoppas du hittar en bostad!

Svar: Det beror på vem du tänker på? Haha, men alltså jag har bytt men planerar att stanna här. Ingen utav mina förra bloggar har varit aktiva på flera månader :)

2013-09-15 // 17:00:01

sååå hiiiimla fin du är i toffsar!!!!
Vad åkte du på Liseberg? töntig fråga kanske men jag är bara nyfiken!

2013-09-15 // 17:20:46

Hmm... Knepigt... På fråga 1 - Har du testa att kolla via de olika facebookgrupperna som Inns?

Gällande fråga två har jag inte en susning...

2013-09-15 // 18:49:44

Sv: Näe jag tyckte det var lite svårt & jobbigt med att göra en animering utav en bloggare, så jag tror jag fortsätter med mina vanliga animeringar. :)

2013-09-15 // 21:40:59

Du verkar ju ha kollat på dom flesta ställen om lägenhet redan, men..
Fortsätt scanna blocket, du kan ju se om du kan hitta ett rum att hyra eller om det finns någon som vill dela sin lägenhet; det kan ju vara ett alternativ tills du hittar ett helt eget ställe. Sen finns det ju säkerligen sjuttioelva olika typ köp/sälj-grupper på fb, skriv i någon av dom och se om du får napp?
Hoppas det löser sig för dig o:

2013-09-16 // 10:04:15

Så fin du är. Önskar att jag också kunde vara så vacker. Hoppas du hade det bra på Liseberg. Tyvärr vet jag inte vart du ska bo. Men det löser sig! Du är en tjej med tur, faktiskt. :)

2013-09-18 // 16:15:51

asså håkan söker ju en prostituerad.. fast du kanske skojade och förstod att det var det han menade! :D

2013-09-19 // 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback