Tar kål på mig..

Taggar: Bestulen, Eliza Sica, SEB, bank, bankdosa, bankkonto, bankkort, eriiza, film, filminspelning, inbrott, koreograf, rånad, skådespelare, skövde, skövde film och teater,
Bloglovin
Allt börjar verkligen ta kål på mig..
 
Det är för mycket nu.
Vet inte hur jag skall orka ta mig framåt.
 
Jag tar det verkligen hårt.
Arbetar trots allt detta, men det är ju ett mindre helvete att
finna orken till det - fast det är något jag älskar.
 
Som jag förklarat tidigare - så är mitt jobb
min semester, det är då jag kan tänka på annat än
all skit som sker för mig på hemmaplan.
 
På onsdag, eller eventuellt till helgen skall jag
till Skövde igen för att filma och koreografera.
 
Var på banken idag för att skaffa ny bankdosa och
beställa ett nytt bankkort.
 
Vad har ni för er? =)
 
 
 


Men va f-n, nu får det vara nog ett tag tycker jag... Hoppas det gick bra på banken! Har precis börjat jobba efter semestern igen=))

2013-10-07 // 18:58:19

Åh vad jag bara önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt..

sv: Nej det hade jag ju inte..

massa styrkekramar finis <3

2013-10-07 // 19:00:04

åh tack! :)

nä, förstår det. vet inte ens vad jag ska säga... önskar jag kunde göra något för att underlätta bara <3

2013-10-07 // 20:00:28

Synd att du mår så dåligt, men det är samtidigt bra att du kan aktivera dig och skingra tankarna lite. Du har många som bryr sig om dig och vill stötta dig. När var det du skulle till helsingborg? Min mamma och jag skojade att vi båda två kanske kunde åka dit och ta en fika med dig. Hon följer också din blogg och tycker att du verkar intressant.Men det är bara om du vill, och har tid förståss. Aja. Tänk på det. Kram.

2013-10-07 // 20:50:13

Jag skulle också behöva ta mig till banken och skaffa en ny bankdosa men det finns ju aldrig någon tid..

2013-10-07 // 21:50:30

Det där låter ju helt åt helvete :S Hoppas att allt löser sig snart!!

2013-10-07 // 22:17:59

Hade jag kunnat, så skulle jag ta dig i min famn och krama om dig! Men ett par skrivna ord är dessvärre det enda man kan ge såhär i cybervärlden. Trots att du har det kämpigt och allt tycks gå dig emot, så tar du ändå tag i saker och ting! Dina filmjobb håller dig uppe vid vattenytan, tur är väl det och att du ser det som semester var nåt nytt uttryck som jag aldrig tidigare har sett/hört. Såg vad min dotter skrev för kommentar till dig... Tänk på saken, men känn inget krav!

2013-10-08 // 07:55:09

Skickar en lååång,varm kram till dig.
Har just läst din novell - så bra!
Vilken talang
Hoppas vi ses.

2013-10-08 // 09:01:29

Tack så mycket! :) Är nöjd själv med den nya designen och headern.

Jag hoppas verkligen kommer börja lugna sig för dig snart, men det brukar ju vara så när man tror att det börjar bli bättre, så kommer nästa bomb :(

Försöker själv begripa mig på mina känslor, det svänger mycket just nu. Är galet kär, samtidigt som jag känner sorg och skam. IPS är ett helvete att leva med ibland :/

Styrkekramar till dig!

2013-10-08 // 09:39:11

Sv: Jag önskar jag kunde säga nåt eller göra nåt för allt ska bli bra. Ingen förtjänar vad du går igenom. Försök att hålla dig stark, det finns bara en väg nu och det är uppåt! <3

2013-10-08 // 09:49:13

Förstår det, men du får helt enkelt kämpa vidare och se det positiva i livet. Tänk på hur mkt du har trots att du förlorat så mycket. Du har talang, utseende, vänner, en fin blogg, skrivandet och många som stöttar dig.

Sv: Åh, tack. Ja, jag fotar jätte gärna dig. Det skulle vara så kul. Sen är skövde inte långt från mig heller så kan ju passa på då du är i krokarna.
Kram

2013-10-08 // 20:31:17

kram <3

2013-10-08 // 22:22:48

Sv: tack så mkt :D

2013-10-08 // 23:50:39

Gumman. Jag tänker på dig, det får inte ta kål på dig. Och det ska INTE göra det. Försök njuta av din "jobbsemester", allting löser sig... tillslut, så gör det alltid det. Ska tänka extra på dig.

Kram

2013-10-09 // 03:17:02

Ja då är det inte roligt. Hoppas resten av den här veckan blir lite bättre i alla fall

2013-10-09 // 20:57:49

ja vem är inte det!!
Önskar verkligen att jag kunde göra nått för dig.. <3
Hoppas att någonting löser sig för dig snart.

nu är jag iaf ny opererad så de känns skönt. nu är de själva läknings proceduren kvar.. =P
de va den som gick fel förra gången!! =/

kram <3

2013-10-10 // 09:00:20

Var är du??

2013-10-11 // 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback