Vara med i film? Imorgon

Taggar: buss, casting, den onda ringen, eriiza, falkenberg, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, filmning, försening, göteborg, ronnie brolin, spårvagn, tåg,
Bloglovin
Hej hej!
 
Är hemma nu efter en jävligt störande dag.
Nej, inspelningen var inte störande, det var att alla spårvagnar var
typ inställda, eller fruktansvärt försenade.
Så jag hann fan inte iväg i tid.
 
Så när jag väl kom fram till f*cking centralen (Nils Ericson) så har de bytt ut
mitt tåg mot en buss (hade 2 minuter till avgång), och hur f*n skall
jag kunna veta om detta byte!?!?!?
 
Tro fan att jag missade avgången.
 
Ringer castingledaren och berättar, frågar om jag skall komma ändå,
eller om jag kommer fram allt för sent då.
Det gick bra, så jag var en timma sen, men jag kom fram.
 
NI SOM VILL VARA MED PÅ INSPELNING:
 
Helst skall ni bo i Göteborg/Falkenberg eller så, så att du och jag kan åka
tillsammans härifrån, men det är två scener som skall spelas in
imorgon i Falkenberg från kl. 8-21
Scenerna handlar om klubb/krog, så det är "utekläder" som gäller,
behöver inte vara "fina", bara något som gör att det ser ut som att
man inte legat i soptunnan. ;D
 
Så ja, en lååång dag, men om du/ni vill, skriv då, så att jag vet och kan
meddela castingledare & regissör.
 
 


mm någon gång ja.. om så där typ 1025130,0 år känns de som.. =(

Han har hållt på så här nu non stopp i 3 jävla år.
man blir lagom go i huvudet efter en stund känner jag.

2013-05-18 // 22:00:01

jo då det gick bra.. :) börjar få tillbaka lite röst nu i alla fall

2013-05-19 // 00:41:04

Svar: Så bra att det gick bra =)

2013-05-19 // 09:50:50

Haha trevligt att du frågar men som sagt bor jag bara i Falkenbergs kommun. Till själva Falkenberg har jag fyra/fem mil. Plus så jobbar jag söndagen fram till fyra och på måndagen ska jag besiktiga bilen men det kanske går att passa ihop? Jag kan ju hämta dig i stan om inte annat :)

2013-05-19 // 11:40:18

nice, kul med filminspelning!
jaa jag såg det, och det roligaste är ju att de flesta elaka kommentarerna är anonyma ^^ :P

2013-05-19 // 21:20:53

Man kanske skulle bott lite närmare. Har alltid elat göra något sånt ^^

AV: Jaha du menar så ^^ Nej jag var ju hårmodell för dem, de kör väl fotografering för nya produktbilder en gång i halvåret eller så, och nu var det för just extremfärg. Annars kan det vara för andra produkter osv :) Jag fick med andra ord vara med på den roligaste fotograferingen ;) haha.

Gullig du är! Har skrivit till dig nu, så det är bara att läsa och svara då du har tid :)

2013-05-19 // 21:36:41

Haha tyvärr såg jag din kommentar alldeles för sent! Ursäkta!

2013-05-21 // 14:32:55

Hoppas du haft en bra dag! :)

2013-05-21 // 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback