Bloggdesign, novell, poesi...

Taggar: blogg, bloggdesing, dikt, eriiza, kapitel, konto, novell, ny, poesi, poeter.se,
Bloglovin
Bloggdesign
 
Nu är nya bloggdesignen uppe, om något ser lurigt ut,
pröva med att klicka på F5-tangenten, om det fortfarande ser skumt
ut, tveka inte att skriva var felet ligger.
 Säg gärna till vad ni tycker om den nya designen! =)
Novellen + Poesi
 
Jag har inte fortsatt skriva på novellen, som några av er kanske
lagt märke till, därför tänker jag göra en liten twist på det hela.
 
Har haft två konton på http://poeter.se/ tidigare, men nu kan jag inte komma
åt de två konton jag haft, så jag har gjort ett nytt.
 
Så från och med nu skall jag lägga upp framtida kapitel av
novellen där (inkl. första kapitlet).
 
Kapitel 2 är upplagt nu!
 
SAMT lägga upp dikter som jag skriver då och då.
 
KLICKA HÄR för att komma till min sida, där allt läggs upp.
 


Tycker hemskt mycket om den nya designen :D

SV. Jo det är väl bra att de bryr sig och så då du skrivit om det, men det kan ju vara jobbigt att få hem polisen om man faktiskt inte hade tänkt göra något mot sig själv, liksom. Det kan ju som sagt vara både positivt och negativt.

Vi får se vad de gör nu efter inlägget, de kanske rent av förstår :)

2013-05-07 // 17:51:20

Snygg design diggar den som fan...idag är det skitvarmt i uddevalla

2013-05-07 // 18:38:36

jag hittade inga skor idag...får klara mej med dom jag har :)

2013-05-07 // 18:40:47

Jag säger bara en sak... Wow... Vilket otroligt upplyft. Den här designen gillar jag verkligen... Det ena negativa jag kan komma på är väll att jag tycker headern är lite för hög för mitt tycke...

Gillar dina rubriksmenyer skarpt och hur du djort här där man kommenterar med tex texten "URL/Bloggadress"

Grymt gjort!

Kanske du vill göra min nästa design? Självklart kan du i så fall få betalt om vi kommer överrens om belopp före... Fundera på saken... Vill i så fall ha design med två menyer och drop-down som jag har nu men ja... Lite uppiffat...

2013-05-07 // 18:57:42

Fan så soft.. WOHO o dina störiga FÅGLAR e borta i love it ^^ haha hade skit svårt o se vad jag skrev o om jag stavat rätt osv. =P

tackar så mkt av byte på de med =)
haha de hjälper tyvärr inte för min del o gå omkring med en sjal på huvudet o halsen.. =/

2013-05-07 // 19:25:34

Sv: Såklart vi kommer ihåg dig! :) Har bara mycket att göra här i livet :P Men har inte glömt bort din teckning! :)
Din nya bloggdesign är snygg btw! ;) Visste inte att du skrev noveller!

2013-05-07 // 21:09:43

Du har så himla läcker hårfärg.=)

2013-05-07 // 22:39:56

aaah trist, det är ju så sjukt nice att åka iväg!

2013-05-07 // 22:50:47

Va snyggt det blev!

2013-05-09 // 18:59:40

Åh tack, du med är otroligt fin!

2013-05-15 // 07:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback