Mer inspelningar-Musik

Taggar: alexej manvelov, arboga, audition, blogg, casting, eriiza, film, filmcafe, filmfestival, filmning, johan rabaeus, kort fram släp lång bak, mejl, mejladress, moa gammel, musikvideo, ola rapace, snabba cash, stockholm, tåg,
Bloglovin
Det regnar inspelningar!
 
Hehe, fick veta igår att jag skall till Stockholm igen nästa vecka för en
musikvideo inspelning.
Och idag om en annan musikvideo inspelning, samma vecka, annat band, annan
grej, så eventuellt den också!
 
Fullt upp! ;D
 
Gårdagens inspelning
 
Den var inte så spännande som de hade den fått verka under mejlen
och så, var inte bara jag som reagerade på det, de flesta där kommenterade det hela.
 
Fick inte tagit några kort av Moa Gammel, hon frös, var stressad, ville
inte pusha på i onödan. ;)
Samma gällde Johan Rabaeus & Alexej Manvelov.
 
Så istället bjuder jag på en patetisk bild av mig själv så länge..
 
(Skall svara på era kommentarer, men hoppas ni förstår att jag är stressad)
 
Blir troligast imorgon när jag sitter på tåget på väg till Arboga.
 


Oj, du verkar ha fullt upp! Men kul ändå. :)
Och bilden är skitsnygg.

2013-03-26 // 21:58:57

åh vad kul med inspelningar!

2013-03-27 // 14:54:41

Snyggo ju ! =)

2013-04-13 // 06:19:00

Snyggo ju ! =)

2013-04-13 // 06:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback