Bröllop, cupcakes, 50-tals klänning!

Taggar:
Bloglovin
I fredags drog man ju iväg till Nattis för att hon gifte sig igår,
så lite hjälp kan ju inte skada när man är höggravid. ;D
 
Här kommer lite bilder på cupcakes som vi förberedde lördag morgon,
någon bild på vad jag hade på mig, och naturligtvis på brudparet! (Stackars Nattis höll på att frysa ihjäl)
 
Fick lite panikattack och ångest påslag, så kameran var
bara med precis innan vigseln... =/
 
Ikväll kommer första kapitlet av novellen jag börjat skriva på.
 
Skall åka till Stockholm imorgon, så novell-inlägget blir tidsinställt
jag har en del att förbereda!
 
 
 
 


hej hoppas allt e´ bra själv har jag precis kommit ut i friheten från ett låst boende :)

2013-03-24 // 21:17:02

söt klänning :) är den köpt på Shock?

2013-03-25 // 07:34:06

Skitsnygg klänning :)

2013-03-25 // 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback