Borta till onsdag?

Taggar: 30 grader i frebruari, backa teater, blogg, eliza sica, eriiza, falkenberg, försov mig, göteborg, hinna, kjell wilhemsen, kristallen', manus, manuspluggande, skövde, sova över, tåg, utopia,
Bloglovin
Hejsan svejsan!
 
Började dagen med att försova mig - smart!
Men kom till Backa Teatern bara en timma efter att
de ringde och undrade om jag skulle komma.
 
Anywho..
 
Nu är det manuspluggande som regerar, inför
morgon, flera scener i Skövde.
Sedan skall jag springa hem, hämta en väska med allt
jag skall ha med till Falkenberg.
Blir upphämtad.
 
Så då åker jag till Falkenberg imorgon kväll, och
är tillbaka på onsdag igen.
 
Skall försöka komma ihåg att ta med min dator för uppdateringar till er! ;D
 
 
 
Känner ni igen den här mannen?
 
Han var med oss på Backa Teater - underbart skön kille!
Kjell Wilhelmsen
(delvis skådespelat i kortserien "30 grader i februari")


Hinner du andas mellan allt? Du far fram som en norrländsk snöstorm.
Visst känner man igen Kjell Wilhelmsen.
Hoppas att det roliga uppväger din arbetsbörda.
Ha det gott.
Kram

2013-06-05 // 21:23:43

Tja! Nu var det längesedan som jag kikade i din blogg. Kul med filminspelningar :-) Men dra på trissor - du ska alltså vara i Falkenberg hela helgen? Jag bor i Falkenberg. Om du vill så kan vi träffas och ta en fika?

Ha det bäst och kram på sig :-)

2013-06-05 // 23:46:51

nope känner tyvärr inte igen honom men ska sova nu natti

2013-06-06 // 02:01:10

Vilken grym design du skaffat! :)

SV: Tack för tipset, ska fixa till det när jag får lite tid över! :)

2013-06-06 // 13:08:22

Kock i Saltön också :) Sprang på honom på Liseberg för några år sen ;)

2013-06-11 // 09:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback