VIDEOBLOGG - Medicinlös!!!!

Taggar: arboga, blogg, eriiza, filminspelning, gävle, göteborg, london, läkare, medicin, psyk, semester, stesolid, video, videoblogg, videoinlägg,
Bloglovin
Hej igen!
 
Nu är jag bara så JÄVLA TRÖTT!
 
Kolla mitt videoinlägg - är så jävla förbannad.
Orkade inte skriva ned allt i text.
(Inget långt klipp)
 
 


Åh, medicinstrulet, känner så väl igen mig. Det är så förbannat kul när någon går in och ändrar i medicineringen och sen hej hopp så funkar ingenting...

Jag hoppas allting löser sig för dig, vet själv hur jag blir när tillfälliga läkare fuckar upp mina meds så jag håller tummarna för dig!

2013-07-24 // 17:06:15

Usch va jobbigt när det är krångel med medicin. Vet hur det är! Hoppas det löser sig framöver =) btw, du är riktigt fin utan smink =)

2013-07-24 // 17:40:34

Vackra människa! Jag hoppas att det löser sig för dig.

2013-07-24 // 18:28:47

Förstår att du är frustrerad... Önskar jag kunde underlätta men jag kan ju inte göra mycket mer än att ge en KRAM. Hur fungerar Stesolid på dig?

2013-07-24 // 21:16:01

Jobbigt!
Lycka till! Du är väldigt fin så som i videon!

2013-07-24 // 22:29:46

Lycka till gumman lider med dej..så gör man fan inte som läkare bit ihop och gör det bästa av situationen när är du tillbaka igen tänkte om du ville dra till botaniska trädgården i göteborg med mig den 17 augusti om du är ledig..puss kram och lycka til med inspelning och hoppas verkligen du kan hålla dej utan medicinerna för inspelningen tills du kommer hem...håller tummarna!!!

2013-07-24 // 22:56:33

Så gör man inte som läkare fyfan...bit ihop och jag hoppas på att du klarar det. Lycka till med inspelningen. Undrar om du är ledig den 17 augusti det är en lördag tror ja, tänkte iallafall om du kunde följa med mig till botaniska trädgården i göteborg KRAM.

2013-07-24 // 22:59:55

fan vad jobbigt för dig :(

styrkekramar <3

2013-07-24 // 23:17:41

Amen vilka underbara stjärnor!!

hoppas verkligen de blir ordning på de där för dig o går till sig fortare än du hinner säga flaggstångsknoppsmålarmästarläring.
(längsta ordet jag kan)

själv känner jag mig som en rutten fis idag då jag va o promenera runt på kolmården igår o har sjukligt ont i hjärtat o fötter idag =P haha..

så mm jag känner mig smidig.. =D

kram <3

2013-07-25 // 13:45:27

Han är så cool som man kan bli =P
Han tackar för komplimangen!! =D

du är jätte fin utan smink =)
Ja men precis allting blir så mkt roligare med när man känner sig "älskad" o omtyckt o att folk vill att man ska vara med.. =D

2013-07-25 // 13:47:37

Åh, jag blir så irriterad. Jag vet hur det känns med medicinstrul och att läkare går på semester. Vad jag vet så kan jag inte ens kontakta någon annan läkare medan min läkare är på semester (inte utan att gå till Psykakuten). Som tur är så har jag recept på allt jag behöver. Synd att en del av det inte funkar dock och att jag egentligen behöver prata med min läkare.

sv: Jag modell? Haha, nej verkligen inte. För att man ska kunna vara det måste man nog kunna bli fotad av andra för det första. Det kan inte jag :p För att inte tala om att man måste ha lite utseende med sig. Jag gillar bara att leka.

Jo, det är skönt att vara sysselsatt, absolut. Men jag tycker det är så jobbigt att vara ensam bara.

2013-07-26 // 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback