Till inspelning

Taggar: blogg, eliza sica, eriiza, film, filminspelning, göteborg, igår idag för alltid, läkare, medicin, semester, skövde,
Bloglovin
Hello!
 
Skall iväg idag igen, inte hemma förrän på torsdag/fredag-natt.
 
Inspelning igen, den som jag tagit kort ifrån de senaste inläggen.
 
Skall också utveckla (när jag är hemma igen), allt som är skevt
med min medicinering nu, p.g.a. folks semester.
 
Bara så att sjukvården vet:
 
"Mina problem tar aldrig semester!"
 
 
 


Jag är inte någon som ska dömma. Jag gör ohälsosamma saker jag med. Men jag tycker du är grymt som lyckas ta dig till ditt mål :)
Tack! Och du, du är grymt snygg! :>

2013-07-09 // 13:07:39

Du tänkte så.. nej klart inte fler ska följa den vägen. Har själv ätstörningar och mina tankar får mig att vilja kalla mig anorexia, men jag är inte ens i närheten av smal, så de är inget folk lägger märke till.
Hur mycket vill du gå ner då? Du är super fin nu ju!
Idag.. ska jag nog bara ligga och kolla serier. Vad har du för planer? :)

2013-07-09 // 13:23:37

Hoppas det ordnar sig för dig trots semester. Och hoppas inspelningen gick bra.=)

2013-07-09 // 19:42:49

Oj, vad tråkigt att höra. Hur kommer det sig att du är hemlös för tillfället?
Jag förstår att du känner så då. Jag skulle också känna så om jag inte hade någonstans att bo. Hoppas att det löser sig vännen

2013-07-09 // 19:51:44

Klockren kommentar av dej Eliza till hon "Madde" Jag har blivit solbränd idag har badat i skeppsviken och är ingen blekfis längre :P

2013-07-09 // 20:05:27

Jorå, det är väl det man hoppas på! Man lever ju, eller hur?;) Har turen att min KBT-terapeut har semester en månad, så känner mig rätt ledig och fri, ha ha. Hur funkar det för dig själv?=)

2013-07-10 // 03:09:36

sv: Förstår det! Det är nog det som är den egentliga resan också<3 Vad spännande med alla filminspelningar förresten!

2013-07-10 // 13:21:21

Styrkekramar <3

2013-07-14 // 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback