Sjuk?

Taggar: arboga, blogg, dorobantu, eriiza, film, filminspelning, foto, fotografering, göteborg, inspelning, psykiskt sjuk, sjuk,
Bloglovin
Hej hej!
 
Fy, jag hoppas på att det bara är något tillfälligt jag dragit på mig.
 
Känner mig sjuk av någon anledning, liksom krampaktig, ont i huvudet,
allmänt svag, men sådant här brukar jag känna av då och då.
Dock inte så här mycket.
 
Hoppas verkligen att det släpper så snart det bara kan,
skall ändå åka till Arboga imorgon och eventuellt stanna hela veckan om det
krävs, då allt hänger på vädret - hela filmen spelas in utomhus.
 
Så det MÅSTE vara någon tillfällig svag känsla jag känner hela
den här helgen.
 
Hur mår ni?
 
Vad har ni för planer till veckan?
 
 
 


Hoppas du kryar på dig.
Själv mår jag bra tänkt dra med en kompis på en filminspelning idag och i veckan träffa min mor och storstäda lägenheten.
Har verkligen fastnat för din blogg nu. Den är intressant. Det är för övrigt första bloggen jag någonsin fastnat för. Lycka till med resan och filminspelningen. :)

2013-07-21 // 10:51:16

SV: ja det är ju skönt att må lite bättre mellan varven också. Och tack för din fina kommentar. Kramar <3

2013-07-21 // 11:23:28

I veckan ska jag bara sova haha...

2013-07-21 // 13:48:56

Krya på dig!

Babblis fot är bättre nu. Men vi behåller kryckorna hemma ett tag till.

2013-07-21 // 17:49:55

Alltså jag campade aldrig bara var där och solade hehe och badat där. Okej har inte sett filmerna än får göra det...annars har jag badat idag med fast på skeppsviken med jennie och gustaf

2013-07-21 // 21:57:39

snyggt med spindel nätet där =P

haha om jag ändå kunde sminka mig lite coolt utan att se konstig ut =P

2013-07-21 // 22:15:05

Hoppas du mår bättre idag.

2013-07-22 // 12:06:42

Krya på dig! <3

2013-07-22 // 18:46:34

Krya på dig gumman! <3

2013-08-06 // 11:27:03

Hej! Jag har precis hittat till din blogg och hamnade på det här inlägget och tänkte bara att jag lika gärna kunde slänga iväg en kommentar om det! Förhoppningsvis mår du såklart bättre nu, men just de symtomen du beskriver låter väldigt mycket som benzo-abstinens. När man slutar, minskar, eller helt enkelt har slut på sina tabletter så kan man få väldiga muskelspänningar, framförallt i nacke och axlar vilket resulterar i huvudvärk. Jag slutade helt med xanor för inte så längesen och det var ett rent helvete. Men jag vet att när tablettintaget kan vara lite ostabilt och man kanske går några timmar längre än man brukar utan att ta dem så kan man känna av det genom att man känner sig allmänt sjuk och jävlig. Du vet säkert redan allt om medicinerna du tar såklart, men tänkte ändå att jag kunde tipsa om detta ;)
ps. Du är bland de vackraste tjejerna jag sett!

2013-08-17 // 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback