På filminspelning

Taggar: A place by the river, arboga, berlin, blogg, cannes, dorobantu, eriiza, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, göteborg, kortfilm, stockholm, tv,
Bloglovin
Skator som hajar!
 
Anlände till Arboga som planerat, och boplatsen är jättefin!
 
Dock har vi fått skjuta på inspelningen, då vädret inte alls har samarbetat,
enligt väderprognoserna.
Så med lite tur kan vi börja spela in idag, men annars får det vänta.
 
Det skall alltså spelas in under två dagar, så det måste vara mer
eller mindre samma väderförhållanden.
Tråkigt med väntan, men vill man ha ett gott resultat - så skall man kämpa för det!
 
Om bilder:
 
Jag skrev ju att jag skulle ta bilder etc. men nu är det så att
jag inte får, samt får ej tala om filmen än att det är en kortfilm.
Det är inte för att hålla något hemligt från min sida, utan jag har
skrivit på ett sekretessavtal - bryter jag mot det, då blir det en rättsfråga.
 
Skall ändå få bilder som tas under inspelningen, så när jag får
de korten, så kommer jag lägga upp dem - det har de själva godkänt! =)
 
Har ni det bra?
 
 
 


Men bilderna på fåglarna var ju asläckra. =)

2013-07-24 // 21:17:55

det var jag som skrev om filmen eldmärkt i förra inlägget kram

2013-07-24 // 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback