Ledigt till inspelning

Taggar: apodos, arboga, blogg, eriiza, film, filminspelning, imovane, inspelning, läkare, medicin, quetapin, resa, semester, seroquel, skövde, stesolid, stilnoct,
Bloglovin
Hello!
 
Man har ju varit upptagen en hel del.
Så nu har man lite semester emellan inspelningar.
 
Medicintrubbel
 
Dock är det strul med apodos (medicinrulle), då jag ville ha med 2-3 veckors
intervall, istället för att hämta en gång i veckan.
Då jag har inspelningar, så underlättar det väldigt mycket för mig.
 
MEN min läkare är på semester, och den läkaren som är där i hennes
plats vägrar ändra något.
Så antingen åker jag på inspelningar och gör det jag älskar, MEN är utan medicin.
ELLER stannar hemma och kan inte spela in, men har medicin.
 
Inget av det känns så j*vla bra..
 
Hur är det med er? =)
 
 


Inte mycket har haft migrän idag och sovit tilll halv sju typ...annars har jag inte gjort mycket. kolla på csi bara

2013-07-15 // 19:38:15

Tack! (:
Jaha okej då förstår jag! Så du bor någonstans att bo nu? Oj då :/ Hoppas att du hittar något framöver. Det brukar alltid ordna sig i slutändan!

2013-07-15 // 21:37:19

Fan vad jobbigt läge :/ hoppas det blir bra även utan medicin ändå!

2013-07-15 // 22:58:22

Men kan du inte hämta den vid ett apotek där du befinner dig?
Hoppas det löser sig.

Kram

2013-07-16 // 01:53:17

Det måste ju kännas amazing att få så många erbjudanden om filmer och så? :D

2013-07-16 // 17:07:37

Det är jobbigt när man måste välja mellan pest eller kolera. Men du gör det du tycker lockar mest! Själv har jag det ganska bra. Jag är för dålig på att uppdatera min blogg, men snart kommer det nog något nytt! Kram på dig.

2013-07-20 // 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback