Jävla AKUT-PSYK !!!!!

Taggar:
Bloglovin
Var ju på AKUT-PSYK igår som jag skrev.
 
Halli följde med mig.
 
Inte fan fick jag någon hjälp nu heller!!!
Det är så jävla tröttsamt att
det alltid skall vara något för
att hindra mig att få min medicin!
 
Nu sa de plötsligt att akuten inte ger något
starkare än Theralen, Atarax & Lergigan.
Alla tabletter som fungerar som luft för mig.
 
Jag vet inte vad jag skall göra nu...
 
Har panik attacker mer eller mindre hela tiden.
Halli skall dock ringa några samtal och se vad
han kan göra, så han redan är i systemet.
 
Hur mår ni? =)
 
 


Kan inte psykakuten fixa en läkartid till dig snabbare än om du skulle ringa själv? Så brukar det vara här nere iaf.

2013-01-30 // 22:51:30

Jävla akut-psyk. När man väl vill ha hjälp så får man inte det, men sen när man inte behöver det, då jävlar vänder det. Helt hopplöst. Men jag hoppas att Halli kan hjälpa dig lite på vägen och stötta dig. Det är bra att ha vänner runt sig när man mår dåligt.
Själv mår jag helt okej. Hänt en hel del den senaste tiden som gett mig ångest, men det är hanterbart. Kram på dig Eriza!

2013-01-30 // 23:22:34

När man väl ber om hjälp så får man ingen, när man inte ber om hjälp så får man den.

Ja, hur jag mår. Allt förklaras i mitt senaste inlägg.

2013-01-30 // 23:59:55

Det var väl f*n att du inte kan få hjälp!! Herregud!! Dem brukar ju annars då kunna skicka remiss så man ska kunna komma in tidigare till psyk, så har dem gjorde för mig!!

Kämpa på!!

2013-01-31 // 01:29:06

Men gud vilken soppa.... :-/

2013-01-31 // 06:40:10

Håller med ovanstående kommentarer, de borde ju kunna skicka en remiss till allmänpsyk så du fick en läkare där! Lider verkligen med dig.
Kram

2013-01-31 // 11:21:15

Pff, skitsnack! De kan egentligen skriva ut starkare. Jag fick tom en stesolid med mig hem efter ett akut-besök

2013-02-02 // 17:45:50

jag känner igen det där, när man väl BER om hjälp själv så får man knappt något hjälp

2013-02-02 // 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback