Myrorna <3

Taggar: blogg, blommiug, eriiza, göteborg, järntorget, klänning, myrorna, rutiga, röda, second hand, skinnjacka, soligt, stuprör, väder, väst, vårdcentral,
Bloglovin
Oh yes, som många av er vet har jag
länge älskat second hand!
 
Var på Myrorna i förrigår, och hittade dessa klipp!
 
 
Hur är det med er?
 
Njuter ni också av att man ÄNTLIGEN kan se våren närma sig?
 
 


det är lite upp och ner här asså men jaa dagarna flyter på och snart flyttar jag. vart är det du bor? har aldrig uppfattat det hehe med tanke på att vi bor i samma stad nu för tiden. och hur går det med medicinerna? KRAM

2013-02-23 // 20:20:44

Älskar också second hand kollar dacapo och pingkyrkans second hand när jag är ute efter nåt :-)

2013-02-23 // 20:40:03

Kan man se våren? Var då? Hos oss kör lastbilar i skytteltrafik för att köra bort snö och dumpa på annan plats. Det räcker nämligen inte med enbart blogning för de finns ingenstans att göra av snön längre... den är överallt liksom....

2013-02-23 // 21:06:47

Kan man se våren? Var då? Hos oss kör lastbilar i skytteltrafik för att köra bort snö och dumpa på annan plats. Det räcker nämligen inte med enbart blogning för de finns ingenstans att göra av snön längre... den är överallt liksom....

2013-02-23 // 21:07:10

Det ska bli sååå skönt med vår. Vilka fina iköp. Tack för dina rader!

2013-02-24 // 02:14:49

sv; helgen har varit okej, tack för du frågar! din då? :)

2013-02-24 // 02:20:09

Vaundsjuk på västen! Den var ju as-snygg!

2013-02-24 // 02:33:58

Beror på vad det gäller, utseendet på tjejer tycker jag det är fint när man är tjejig och så, kanske inte alltför typiskt men TJEJIG liksom! Men sen rosa har jag aldrig tyckt om och jag lekte aldrig med dockor, höhö... Jag tycker om att sporta och spela tv-spel, tycker inte om drama och att snacka skit bakom andras ryggar (det om något är rätt typiskt tjejigt...)

2013-02-24 // 08:50:10

Ja det ä'r skönt, inte en snöflinga kvar. Nu skall bara plusgraderna komma också :-)

2013-02-24 // 10:12:00

shit vilka as häftigt snygga kläder =)

mmm de e gör lite ont haha till o från men nu har de ju snart gått en vecka sen o de gör inte fullt lika ont ännu.. gör mest ont när jag rör den i sidled osv =P men
jag ska ju röra på mig så mkt som möjligt o fått ett träningspapper som jag ska följa för att jag inte ska bli så stel.. =P

vilket jag inte kommit till o börja med haha fullt upp här =P

fyra årskalas idag med, då sonen fyller 4år imorgon.. =) o alla har ingen lust o komma på en måndag så fick blir idag istället..


2013-02-24 // 11:27:49

Sv: Okej jag förstår, krångel tar så förbaskat mycket energi. Tack själv :D Snygga kläder! Du passar verkligen i byxorna. Man kan inget annat en älska second hand :) Nja det är upp och ner, så mycket som händer hela tiden ... Kram!

2013-02-24 // 17:24:12

snyggt! :)
sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir!

Kramar Amanda! :)

2013-02-24 // 19:31:05

Skoja inte va skönt det är, solen har strålat här idag och humöret gick i topp=)) Håller hård tumme att du kommer med! Fina saker du hittat... går ganska ofta på second hand, det är mysigt!

2013-02-24 // 20:53:04

Jag avvänjde mig från venflaxin.

Har ingen målvikt, dock gått upp i vikt igen... Men men :) Här kan man inte tro våren e på väg alls... :/

2013-02-25 // 01:16:06

solen skiner redan nu på morgonen! det är väldigt härligt tycker jag!! nu vill jag ha plusgrader, vårjacka och barmark!

2013-02-25 // 09:21:09

Gillar bältet och byxorna hur mycket som helst, skitsnygga rent sagt ut :)

Inte diabetes men däremot en kropp som alltid flippa ur när jag har min mens, drabbas alltid av lågt blodsocker då, aldrig slagit fel.

2013-02-25 // 13:49:24

Kul att du hittat lite. Jag köper mest böcker på second hand:)

2013-02-25 // 14:01:18

Snyggt! :D Här ser man inte våren inte.. Eller jo det är sol men slaskigt och snöigt.. usch!

Ja jag har stesoliden jag ska ta 3ggr dag, hade en ofrivillig paus ett tag eftersom min läkare tyckte jag var beroende men efter att jag fick en ny läkare fick jag tillbaka dem. Hade hellre haft iktrovil men det är ju typ omöjligt att få utskrivet så ska vara glad att jag har stesoliden. fyfan hade inte klarat mig igenom veckorna annars :S

2013-02-25 // 14:43:08

aah förstår att det är jobbigt då!! verkligen!
Snyggt! Jag gillar spec bältet och västen!

2013-02-25 // 18:50:19

du borde åka till Emmaus vid Backaplan på hisingen, skitstort second hand, ännu bättre än myrorna! =)

2013-02-25 // 18:56:48

Hejsan, jag är en tjej som levt i ett helvete i större delen av mitt liv,i höstas nu fick jag diagnosen borderline. Jag flulkommligt älskar din blogg och älskar din outfit, exakt såna kläder vill jag ha men vet aldrig vart jag hittar det eller så hag jag inte råd... Jag kommer följa din och hoppas du kan följa min...den håller på att göras om då den ska handla mer om just min sjukdom och all som kommer hända under behandlingen mm.... Puss o Kram på dig

2013-02-26 // 10:22:42

Second hand är underbart! :D Önskar jag kunde kika in hos Myrorna oftare, fast det finns inte så mycket i butiken här i stan, finns ju massor i Göteborg! :D

Jag är SÅ SJUKT GLAD att solen värmer på och det är så himla härligt att man känner att våren närmar sig!!! :D

2013-02-26 // 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback