Joel Kinnaman - ångest & lättnad?

Taggar: backa teater, blogg, brott och straff, eriiza, joel kinnaman, johan falk, mensvärk, snabba cash, vapenbröder, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska,
Bloglovin
Kollade på "Johan Falk: Vapenbröder" igår med Halli.
Filmerna går varje söndag på 4:an nu!
 
Anyway, såg inte dessa filmer förrän förra året.
Så jag såg "Snabba cash" innan det.
Så när jag sett Joel Kinnaman på trailers för "Snabba cash", tänkte jag;
 
-"Varför är killen så bekant?"
-"Liknar han någon jag känner?"
-"Har jag träffat honom?"
 
Ni vet, allt sådant man tänker när någon är bekant.
Så jag kollade på Wikipedia igår, delvis för att kolla hur lång han är! ;D
 
DÄR stod anledningen till varför han var så bekant för mig!
Har sett honom här i Göteborg på Backa Teatern för några år sedan!
Han spelade huvudrollen i en av mina favoritpjäser/böcker - "Brott och straff".
 
ÄNTLIGEN vet jag, har ju snckat med killen och allt, fatta vad störande det har varit!? =P
 
Ångest
 
Har varit jobbigt att göra saker, ångest som kommer mer eller mindre
hela tiden, och mensvärk på det hela! ;D
 
Försöker fokusera på annat när jag har ångest, men inte är det alltid lätt!
 
Hur mår ni? =D
 


Förstår precis vad du menar, det är så himla störande när man går runt och undrar och undrar. Skönt att du kom på deT! :)

Snygga brillor, det första jag kom och tänka på var Natural Born Killers.

Det är helt okej, upp och ner. Men jag är ganska van vid att det är så.

Kram.

2013-02-25 // 19:18:24

Tjolahopp!
Usch för mensvärk :( Dock har jag aldrig det så tur för mig men otur för ni andra ;) haha

Det är bara bra med mig tack. Ska ringa till doktorn någon dag när jag vågar ;$ jag måste egentligen men är så chicken haha :)

Hoppas du slipper mendvärken snart

2013-02-25 // 19:24:18

Tjolahopp!
Usch för mensvärk :( Dock har jag aldrig det så tur för mig men otur för ni andra ;) haha

Det är bara bra med mig tack. Ska ringa till doktorn någon dag när jag vågar ;$ jag måste egentligen men är så chicken haha :)

Hoppas du slipper mendvärken snart

2013-02-25 // 19:24:21

Jag älskar din hårfärg!

2013-02-25 // 19:28:05

Kinnaman e så jävlasnygg och het men har aldrig träffat honom

2013-02-25 // 20:42:49

De går så där fruktansvärt stel i vänster axlen lr va jag nu ska kalla det.. snittet är ju lagt precis över vänster bröst under axlen typ där i mellan ner mot armhålan haha.. vilket beskrivning men ah så ligger de till o där just vid såret e jag ju öm o de tar emot när jag vrider armen i vissa lägen osv. men de e la bara o traggla på som han sa så blir de la bättre någon gång =D

hehe han tackar så mkt =D

2013-02-25 // 20:48:12

Sv: Tack! Kul att du gillar henne! ;)

2013-02-25 // 22:05:48

mensvärk kommer alltid i rätt tillfälle :/

2013-02-25 // 22:10:29

Fin bild ;D

SV: Jag håller tummarna för dig då, för det skulle vara kul att se vad det är för roll :) haha.

De kommer från Black Milk - http://blackmilkclothing.com :)

2013-02-25 // 22:12:05

Skönt att du kom på varför du kände igen honom. Det är så jobbigt när man inte kan släppa vissa saker.

2013-02-25 // 22:18:31

Nja, den funkade inte bra, något hjälpte den, men vet inte vad.. Men mina tvång ökade och det är en vanlig sak som kan hända att allt blir värre. Därav fick jag sluta med den!

2013-02-25 // 23:39:46

Tack med mig är det bara bra! Har jobbat över lite idag och så har jag gjort skrivjobb hemma sen. Hoppas du får en fin dag imorgon!

2013-02-25 // 23:57:03

SV: Njee tror inte det. har märkt hur lite jag plötsligt känner henne. Förr visste jag mer. Men nu vet jag bara om vilken fäg på håret hon har och att hon har en "ny" pojkvän, att hon tränar på gym lite då och då. Hon har blivit en främling. Jag har bara minnena kvar. jag vet inte hur hon är nu alls... Och sist vi träffades var stämningen konstig. Ja.. vi känner som inte varann längre.

2013-02-26 // 08:48:51

Naaaw tack E...gör så gott jag kan har inte rökt på 13 dagar nu alltså snart 2 veckor (EN STOR GULDSTJÄRNA) till mej

2013-02-26 // 09:42:02

Haha då måste vi kontakta SAOL så att de fastställer det här nya ordet :) Jo ibland måste man väl få ut sin irritation, jag måste bara se till att hålla det inom rimliga gränser så att jag inte halkar tillbaka till gamla vanor och går helt bärsärk igen :P

Det är inte det lättaste att bara ignorera ångesten, men du kämpar på bra ändå! Asså jag vill typ alltid pracka på alla massa medveten närvaro-tänk osv eftersom jag vet att det funkar så jäkla bra. Själv var jag väldigt skeptisk till det, men fasen vad mycket det hjälper :)

2013-02-26 // 09:50:43

Dom filmerna är bra

2013-02-26 // 11:14:37

Jag ska få min mens imorgon så I know the feeling ;)

Nej, det förstår jag att du inte vill :P
Ah jag hade en träff starx innan jul men hade varit kul att ha en till :)

2013-02-26 // 13:16:26

Haha, tur att han är en kändis som man kan googla. Lite värre när man ser någon på stan som man känner igen men inte kan placera när/var/hur.

Hoppas du mår bättre snart.

2013-02-26 // 13:20:42

sv: tack så mkt :D

2013-02-26 // 14:11:17

Älskar bilden! Och hårfärgen.. *-*

2013-02-26 // 16:28:42

SV: Jag vet inte. det gör bara så ont i mig detta. har gråtit både igår och ikväll över vår förlorade vänskap. Plus nu ikväll skadade jag mig lite. jag vet, jag är patetisk.. Fattar inte varför jag går sönder NU. Detta har varit en lång process. Vi har glidit isär mer och mer. Antar att jag stängt av och nu rinner bägaren över.

2013-02-26 // 19:37:32

Jag ritar bara =) och sen lägger en bakgrund av färg typ. Svårt att förklara, heh <3 :)

2013-02-26 // 20:27:47

Tack fina Eriiza! Det hoppas jag med.





Oj, häftigt...världen är inte stor :)
Kram

2013-02-27 // 02:16:22

Du är vacker.

2013-02-28 // 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback