Svar på kommentarer:

Taggar: blogg, destruktiv, diagnos, ensam, eriiza, fråga, frågestund, känslor, lita på, mejl, missbruk, psyk, relation, sexmissbruk, svar,
Bloglovin
Hej hej!
 
Som jag sagt tidigare, så svarar jag på de flesta frågor
ni ställer mig, svarar så gott jag kan.
 
Här är två frågor och svar
 
Från Jasmin:
 
 
Svar:
 
Jag menar att jag har svårt att lita på folk med mina riktiga känslor.
Visst, här i bloggen är jag öppen, men det är skillnad på att skriva om vissa
saker, och att vara öppen med någon "face-to-face".
 
Är van vid att bli lämnad ensam i slutändan, utan någon förklaring,
så jag vill inte binda mig till någon och sedan bli sårad - igen..
 
Hoppas detta besvarade din fråga.
 
Fråga från anonym, jag inte kunde skicka mejl till:
 
 
Svar:
 
Ett sexliv kan vara destruktivt i den meningen av att man kan ha sex
med personer man EGENTLIGEN inte vill ha sex med.
Göra saker man egentligen inte vill göra.
För att sedan må psykiskt dåligt för att man gjort samma misstag ännu en gång..
 
Hoppas att även detta svar gick att förstå.
 
Från Mizca:
 
 
Svar:
 
Jo, det kan bli så emellanåt att man stakar sig och tänker på
alla sina karaktärer samtidigt, särskilt om man är trött.
 
Korrekturläser en bok också, så ibland går alla roller, filmer och boken
in i en enda röra tills man själv inte fattar vad det är man
skall göra just den dagen. ;D
 
Mina psykiska problem kan absolut göra vissa saker svårare.
Men jag gör mitt yttersta för att skilja mitt privatliv och mitt jobb
åt, vill inte att det skall ses som ett handikapp som
gör att jag inte kan prestera.
Och hittills har allt fungerat bra!
 
Samtidigt har jag lätt för att memorera repliker, så jag försöker alltid
att ha full fokus på dagens jobb, och lämna det dåliga måendet till senare!
 
 
Och som sagt, var inte rädda för att fråga om PSYK etc!
 
(Kommer även länka er som lämnar bloggadress)
 
 
 


Sv: Du är för söt du! Tycker dock att du alltid ser jävligt bra ut. :'D

2013-08-20 // 21:06:50

Intressant, mycket intressant!

2013-08-20 // 21:08:42

Svar: Absolut, jag förstod :D

2013-08-20 // 21:18:16

Sv: Hahah, fast jafg är ju dig i videos så jag vet ju hur du ser ut på riktigt! 8))

2013-08-20 // 21:29:07

Sv: Mjo men inte så mycket.. x)
Hahah asså jag är SJUKT värdelös på dialekter så jag kan inte svara på det. Jag kan aldrig gissar vart någon kommer ifrån. o:

2013-08-20 // 21:46:24

Sv: Mwehehe :$
Haha asså, när jag var yngre fattade jag inte ens hur alla andra på typ kollon och sånt kunde veta att jag kom från Stockholm... jag är lite "dialektblind" tror jag. -_-

2013-08-20 // 21:50:14

Sv: Hahah :'33

2013-08-20 // 21:56:01

Sv: Hyfsat! Det går upp och ner jämt och ständigt men generellt så är det nog ändå ganska bra. Har börjat stressa ner rejält och det är sjukt skönt. :)

Själv då? Du verkar ha så fullt upp jämt, haha!

2013-08-20 // 22:14:38

SV: Jadu, mitt mående växlar en del. Ibland mår jag bättre, och ibland sämre. Bergochdalbana liksom. men jag kämpar på. dom har ju diagnostiserat mig med schizofreni. och det har tagit ett tag att smälta och acceptera. Men det har nog sjunkit in lite iallafall. hur mår du? du verkar väldigt upptagen med filminspelningar. kul att du får göra något som du verkligen gillar :)

2013-08-20 // 22:15:43

sv: vad roligt! :D

2013-08-20 // 22:22:40

Sv: Allt stressar mig så jag är en allmänt stressad person. (Y) Men jag har lyckats lugna ner mig lite i alla fall.

Det låter tufft det! Skulle nog själv aldrig klara av så mycket. :o

2013-08-20 // 22:53:26

Sv: Haha nja jag har svårt att tänka mig det.. xD
Har dock nog aldrig upplevt det på samma sätt kanske. Älskar ju att jobba med katterna men energin finns inte till för att lägga till fler dar eller timmar tyvärr. :/

2013-08-20 // 23:13:49

Sv: Åh tack!<3

Hoppas på det! :)

2013-08-20 // 23:22:50

Sv: Du är för söt du! :$$

En vacker dag kanske! Det gäller ju att ha tålamod, men jag har ju börjat våga hoppats på det så det tror jag nog med faktiskt. <3

2013-08-20 // 23:43:10

Sv: Absolut! <3

2013-08-20 // 23:59:02

Sv: Ja och det har man ju inte, hahah! >.<

2013-08-21 // 00:12:41

SV: jo det känns som att det stämmer ganska bra :) skönt att dom hittat rätt diagnos liksom så jag kan få rätt hjälp och stöd.

2013-08-21 // 07:05:44

Svar: Absolut, kommer jag på mer jag undrar över skall jag våga fråga =)

2013-08-21 // 08:21:12

SV: Jag hoppas att du har tid för en fika! Och hur mår jag? Ja, jag bloggar ju knappt längre. Det lockar inte. Men jag mår bra, faktiskt. Det är helt otroligt att jag kan säga så. "Jag mår bra." Livet flyter på. Men jag kommer nog skriva ett blogginlägg snart och uppdatera alla. Det är många som undrar hur jag har det. Kram på dig.

2013-08-21 // 16:27:43

haha ja jag såg de efter att jag kommenterat hehe =D

så nu har jag skickat ett mail åt dig ^^

2013-08-21 // 17:32:55

åh tackar :)

2013-08-21 // 17:49:36

Är väl inte en fråga jag håller på att skriva nu, men fakta.

Även om jag är din regissör så vill jag att du ska veta att jag finns här för dig som en vän och kommer inte att lämna dig om du inte vill det. (läste att du levde lite som Gabriella) och om du vill prata så kommer jag alltid att finnas här för dig i vått och torrt.

2013-08-22 // 21:55:44

Som kommenteraren "blyger", så hade jag också kunnat dejta dig, du är snygg och livfull -och det kommer till min fråga!

Är du straight, bi, homo?

2013-08-29 // 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback