Stockholm - TVÅ inspelningar

Taggar:
Bloglovin
Stockholm - igen!
 
Sitter nu på tåget till Stockholm från Göteborg.
 
Oanad sak på väg till tåget:
 
Ser en tjej, riktigt söt och utmärkande, sneglar lite, tänker;
"Cool brud! Men vilket spår skulle jag till nu..?"
 
Fortsätter dra min lånade resväska mot spåret, och blir "fångad" av just
den tjejen!
Hon säger;
-"Hej! Jag läser din blogg! Det var jag som sa att jag skall våga hälsa nästa gång jag ser dig!"
 
Vad glad jag blev!
 
Ville länka till henne i detta inlägg, men kommer f*n inte på adressen,
men hon ser nog detta inlägg och säger till! ;D
 
Så vi stod och snackade en stund, f*n vad skön tjej!
Det blir en definitiv fika när jag inte är på inspelningar! =P
 
 
Härliga Janet Rock-A-Billy Presley erbjöd mig sovplats under tiden jag är i Stockholm!
Stannar till söndag, då första musikvideon är imorgon, och
den andra på lördag kväll/natt.
 
Skall försöka ta bilder på inspelningsplatserna, men allt är en fråga
om tid..
 
 
 Har en inspelning för en kortfilm nästa vecka också (och repetitioner).


VET INTE HUR MAN GÖR??? =(
är så många som jag har velat smälla t på käften o hotat t livet just för sånt här. men har inte orkat i slut ändan!!! =/
jag va där idag för att jag behövde få såret omlagt igen.. då nämnde jag att jag t slut vart infekterad iaf trotts att de inte sa att jag va de i måndags så att säga FÖRRA veckan då även läkaren tittade på det.

Men min operations läkare sa ju utan o titta på såret för fan att de va infekterat.. o de står fortfarande o nekar.. jag blir så jävla trött på de här.

va fan kan inte någon människa inom vården stå för va dom har gjort istället??? =O

2013-04-02 // 18:01:02

Fasen vad kul att träffa en trogen läsare :)

2013-04-02 // 18:53:30

hm jag har skickat en förfrågan via en kompis so har en släkting som är advokat så får vi se va han säger om saken.

för näääh e så förbannat trött på o bli hunsad runt som en jävla leksak..
o de är fan inte första gången de händer mig att dom fel diagnostiserar mig heller osv. =(

2013-04-02 // 19:41:56

Hoppas du får det fantastiskt 3vligt i fjôllträsk... Skönt att det löste sig med övernattning... Hör av dig om du kommer mot mina krokar, eller om du är i Fj^llträsk den 15/4, då skall vi på årsmöte där uppe och försöka träffa min farmr.

2013-04-02 // 22:28:06

Va roligt. Det där har hänt mig flera gånger. Två tjejer kom fram på t-banan i sthlm (ÄR DET INTE DU SOM ÄR JELLICA) min förra blogg. Sen så när jag jobbade som Mingelfotograf på Norrtäljes största nattklubb så var det många som kom fram också.. Man blir verkligen glad att folk hälsar. Kramar och hoppas du har haft det super i sthlm.

2013-04-03 // 07:09:17

Det var jag som hoppade på dig på centralen, haha. :) Det var kul att träffa dig på riktigt. Lycka till i Stockholm!

2013-04-03 // 18:41:55

Lycka till på inspelningarna.=) Hoppas du har trevligt i Sthlm.

2013-04-03 // 19:00:11

Det måste ha varit en rolig upplevelse! :)
Har förresten fortsatt på teckningen (innan du hinner fråga :P) men inte hunnit klart än.

/Sara

2013-04-03 // 22:12:52

haha jag gillar den med :p Ja men det är klart! Men det ska alltid komma folk som "vet allt om allt" jämt och berätta vad som är rätt och fel, när de egebtligen faktiskt inte kan ha den blekaste om vad som är rätt & fel för just den personen.

2013-04-04 // 00:38:30

Va kul! :)

2013-04-04 // 18:15:31

va kul! :D

2013-04-04 // 23:54:10

cool blogg! :)

2013-04-04 // 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback