Lurat i Göteborg

Taggar: bostad, flytta, försäkring, göteborg, idag, lägenhet, tillfälligt, uddevalla,
Bloglovin
Idag (efter det senaste inlägget) vandrade jag
runt lite fort i stora, stygga Göteborg. ;)
Eller ja, rättare sagt jag gick till Fokus och handlade. =P
Det regnade och tänkte ta en längre tur en dag
vädret är mer samarbetsvilligt...
 
 
INFORMATIONEN & IDÉER
 
OK, idag fick jag alltså nyckeln till den
tillfälliga lägenheten ni fick bilder på i
det förra inlägget, jag älskar det!
 
Hur som helst, jag vet inte vad hyran kostar,
vilket jag hade behövt att veta,försäkringsbolaget
bara betalar i tre månader.
Så min tanke var att veta hyrans kostnad, för att
veta om jag eventuellt skulle behöva betala ytterligare
en månad för att jag inte funnit en permanent
lägenhet tills dess.
Annars är jag bostadslös..
 
MEN imorgon (då jag förhoppningsvis får
veta vad lägenhets hyra går på) skall jag också
fråga om jag skulle kunna bo här permanent.
Försäkringskassan betalar tydligen 95% av
min hyra oavsett, då jag är sjukskriven och
inte har en annan sorts inkomst.
 
OM JAG KAN fortsätta bo här och det inte
bara är en lägenhet för nödfall (som i min
situation) så tänker jag bo kvar här..
 
Hur låter detta? =D


Hoppas hoppas HOPPAS du kan bo kvar! Vore ju super!

2012-09-07 // 02:21:19

oh tack så mycket! :D

2012-09-07 // 06:43:42

Låter sunt tänk
Hoppas du kan fortsätta bo kvar där
Trivs du från början, så ska du bo in dig vips iväg igen. Ska du genomgå en flytt till.

Hoppas hoppas

2012-09-07 // 08:55:22

oooo va najs! har du haft dreads? :D awesome

2012-09-07 // 10:16:17

Förvirrande

2012-09-07 // 10:22:05

Hoppas att hyran är ok och att du kan bo kvar :) var verkligen en superfin lägenhet!

2012-09-07 // 10:42:29

Håller tummarna för att det går din väg!

2012-09-07 // 14:16:49

Håller tummarna för att du får lägenheten :)

2012-09-10 // 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback