Update, people!

Taggar: bio, blogg, dator, drickande, eriiza, festa, helg, mobil, musik, sms, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska,
Bloglovin
Mått illa idag, ville inte kräkas på datorn,
därför skriver inte förrän nu...
 
Udate på dagarna...
 
FREDAG
 
Besök av Annika, lite drickande, lyssnande på musik
och härligt prat.
Efter att hon begav sig drack jag ännu mer, skrev saker
Facebook (där jag i stort sett aldrig loggar in).
Är ju fan pinsam när jag dricker emellanåt.
 
Folk som jag borde hålla sig väck från både datorer och
telefoner när de är påverkade.. ;D
 

LÖRDAG
 
Seg och arg på mig själv för gårdagens skrivande.
 
Får ett mejl om lägenhet via blocket.se
verkar dock skumt (?) på sätt och vis.
Tro fan att jag är misstänksam sedan sist...
 
Inväntar Tony, vidare till hans syster och hennes
pojkvän.
Drickande, musik, spel, brasa på TV-skärmen,
trevligt as usual!
Får också veta att en bekant till henne letar
eventuellt fortfarande efter en hyresgäst.
 
 
SÖNDAG
 
Film med Tony, lugn dag.
Svarar till killen med lägenheten på blocket.se
Skickar SMS till den bekanta med lägenheten, men
han väntar på svar från två stycken som kanske
skall hyra, så vi får se.
 
Lade mig mycket sent/tidigt, tabletterna bet inte.
 
 
Hur har er helg varit?
 
Och hur mår ni?
 
 


hoppas på att det löser sig med bostad snart!

jag dricker saft sötad med stevia så jag kommer behöva gå upp och kissa inatt XD har tränat så jag är törstig och svettats mycket.
tänkte bara säga det :)

2012-10-08 // 22:12:45

Sv - Ach!! De d'r är en jobbig sits... Jag har själv varit i den sitsen. Men det skall gå att skriva sig på komunen. Har själv gjort det en gång.

2012-10-08 // 22:13:55

Min helg har varit bra, packat en massa och så.. Sovit en massa :D

Mår väl si så där just nu, hur mår du?

2012-10-08 // 22:42:03

Ja, vi ska ju flytta till hus :)

Förstår att det är jobbigt, håller verkligen alla tummar för att det ska lösa sig för dig!!

KRam

2012-10-09 // 01:20:08

Fick för mig att jag skrivit i mailet om det men skriver igen ;)

vi ska flytta ngn mil, dit jag bodde som ung :) Där nästan hela familj o släkt bor :)

2012-10-09 // 01:39:48

Strunt samma! Nu är det sagt iaf ;)

Det känns jätte bra :) hihi

2012-10-09 // 03:43:17

Sv:

Ja, men det är sjukt svårt, men har fått några tabletter från min läkare som har hjälpt mig på traven massor.

Ja men jag vill att läsarna faktiskt ska lära sig saker om mig, som kanske är mer "underhållande
Och, såklart får du sno listan! :)"

2012-10-09 // 04:52:23

Tja!! hittade åt din blogg via Erika-nathalie och sandras blogg =D

ville bara säga hej =)

hoppas du hittar dig en lägenhet snart =D

2012-10-09 // 08:26:07

ja okej, det finns ju lite överallt=) billigare och beställa kanske och sen att du får rätt modell=D

2012-10-09 // 08:26:11

Du vekar haft en bra helg i alla fall :) <33

2012-10-09 // 08:51:14

SV: hon blev sur över att jag inte berättat att jag tänkt flytta till egen lägenhet, och då passade hon också på att ta upp en helt annan händelse då hon tyckt att jag var dryg eller nå.. Helt onödigt! Och jag kände att jag orkar verkligen inte starta någon diskussion. så jag stängde bara av och stirrade på henne medan hon gick loss liksom =/ jaa det var lite snabbt förklarat bara..

2012-10-09 // 09:11:38

Tack :D Blev själv väldigt nöjd med den denna gång.
Jo det är ju så med snygga skor, förbannat dyra om de ska vara nya. Men kul att du hittade ett par till ett vettigt pris.
Helgen har varit bra, smått rastlös emellanåt. Men det är bara skönt då att ta det lugnt, med en bok eller tv-spel och så.
Mår ganska bra. Känner mig lite skakig ibland. Rädd, ångest orolig och förvirrad. Men för det mesta är det ändå bra. Hur mår du?

2012-10-09 // 09:41:14

Sv: Nja egentligen inte, men kan inte göra så mycket åt det så det är bara att stå ut. Förr eller senare borde man lära sig att acceptera den åtminstone ^^

2012-10-09 // 10:15:24

Har länge sagt att det borde finnas alkolås på telefoner;) (och datorer i ditt fall)
Hoppas det stämmer med lägenheten från blocket, men tycker det är bra att du är misstänksam!
Låter ju i alla fall som det börjar dyka upp möjligheter...
Jag har varit barnvakt hela helgen så inte så mycket mer än det har hänt... haha

2012-10-09 // 10:36:12

Tack så hemskt mycket, det värmer något så otroligt att höra! :) Klart du får fråga, jag är en väldigt öppen & ärlig person. Det går väldigt upp & ner mitt mående.. mår han dåligt så är det ju jag som får ta smällarna.. ;/ men nu den senaste tiden har allting varit jätte bra & jag mår bra just nu iaf. :) försöker att ta en dag i taget. btw, finns det någon annanstans vi kan prata? :) som fb/msn lr ngt i den stilen? :) ifall du vill.

2012-10-09 // 11:16:33

Ja jag förstår precis vad du menar :-) Hoppas din dag blir bra! Kram!

2012-10-09 // 13:13:31

Min helg har också varit bra:) har du fått en bra start på veckan då? Kramar

2012-10-09 // 14:00:08

Hoppas det ordnar sig med lägenheten.

2012-10-09 // 15:48:28

en kass föreläsning i ale handlade inte alls vad det skulle. Är dålig på att förklara

2012-10-09 // 17:46:24

sv: hahaha ;D i promise ! haha
Nej det var inte planerat alls, så när vi fick reda på det så pratade vi en massa och bestämde oss för att behålla det till sist :D

2012-10-10 // 11:48:33

Hoppas det löser sej med boende för dej snart.

2012-10-10 // 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback