Vem av er bloggläsare ringde polisen?

Taggar:
Bloglovin
Förlåt för mitt föregående inlägg, ville inte
göra någon orolig, bara skriva av mig lite.
Känslan jag hade då har inte gått över.

Men oavsett, inatt ringde polisen på hos mig
för att se om jag levde, för att någon hade
läst på min blogg att jag planerar självmord.

Jag blir inte arg, men kan du/ni som ringde säga till
mig att det var ni? Jag vill bara veta...'

Hör av mig lite senare med ett videoinlägg om
delvis detta och en påfrestande helg.



Det var inte jag. Skulle aldrig göra det, som jag inte känner dig personligen. Men jag stöttar dig här på bloggen, och hoppas att självmordstankarna kommer släppa. Kram.

2012-02-28 // 09:15:21

Oj, det där kanske lät taskigt, ursäkta mitt dumma utlåtande. Jag menar snarare: jag skulle inte ringa polisen, för jag känner dig inte personligen. Ta bort frasen aldrig. Förlåt för mina dumma morgontrötthet.

2012-02-28 // 09:20:38

För att få dig på andra tankar, din bild är otroligt fin. :)

2012-02-28 // 10:51:00

Nej, det var inte jag i vartfall. Men jag är ändå glad att någon kollade läget även om jag kanske hellre sett att någon vän till dig bled "larmad" och kollade läget. Men på någe vis må¨tte ddee vällan ändå kännas skönt att folk bryr sig?

2012-02-28 // 11:11:38

Det var inte jag

2012-02-28 // 11:52:15

äh, det var jag

så enkelt är det, vi ska ta hand om varandra

jag var orolig och med hjälp av en annan person som är anonym, som och läste och även hon var orolig, hon lyckades hitta din adress och mailade mig den och så ringde jag 112 som kopplade mig till polisen.. som för övrigt tyckte att man alltid ska ringa vid misstan

2012-02-28 // 12:10:11

Det var jag som spårade upp dig och mailade inzi eftersom att hon kommenterade ditt förra inlägg och frågade om nån hade kontaktinformation till dig. Skäll på mig om du vill, för jag är bara glad att du mår bra.

2012-02-28 // 13:32:38

jag ser att jag missade några bokstäver här och där



det ska på ett ställe så: som också läste

och sista meningen står det självklart vid minsta misstanke (apropå det, polisen var utomordentlig trevlig på telefon iaf, hon sa att det var viktigt att alltid ringa)



och jag tycker likadant

så ni som tycker att det är taskigt att ringa polisen, er skiter jag i

jag gör hellre Eriiza arg så länge hon mår bra

fjantigt att inte göra något alls

jag har fått poliser hem till mig som krossat rutor när vänner misstänkt att jag utsatt mig för något

jag lever idag för det

jag är inte det minsta arg på dem för det

2012-02-28 // 16:17:12

Hej.

Det var inte jag.



Jag tycker det ändå var bra på ett sätt att någon tipsade för ingen vill att någon skall ta livet av sig.



Kram

2012-02-28 // 21:17:41

Tycker det var bra gjort av Inzi och Anna :) Härligt att höra att du mår bra!

2012-02-29 // 09:08:54

men vänen då..

2012-02-29 // 14:44:19

Tycker det va starkt gjort av dem :D det visar bara att de finns de här ute som bryr sig :) kram

2012-02-29 // 19:31:40

Ta hand om dig... Bra att Inzi & Anna ringde. De gjorde de bara i all välmening, det är jag alldeles säker på. Ett steg i taget... Ett steg... <3

2012-02-29 // 21:09:27

Tråkigt att höra om din jobbiga helg men jag måste säga att jag gillar bilden iallafall, kan inte riktigt förklara varför men jag gör det.

2012-03-05 // 11:46:36

Härligt att höra att du mår bättre iallafall, hemskt ledsen att jag inte kommenterar så ofta men jag läser iallafall. Än en gång: Jag gillar bilden av någon anledning.

2012-03-05 // 13:58:21

Hoppas du mår bra tjejen! Intressant att läsa om din filminspelnming, du är ju grym ju!

Hoppas du känner dig bättre!

2012-03-06 // 10:04:09

Men gud. Hur kan exempelvis "sophia" kommentera att det är härligt att du mår bra trots att du beskriver att känslan INTE har gått över? Nu blir jag arg.. kram

2012-03-07 // 11:51:34

Vad Inzi gjorde var helt rätt, fler borde följa exempel.



Det är väldigt tråkigt att du mår så dåligt Eriiza, jag önskar du mådde bättre, verkligen. Tror ändå du förstår att folk blir oroliga och reagerar när du skriver att du tänker ta livet av dig. Blir det inläggning tills det blir bättre? Kram

2012-04-17 // 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback