Ny design!!!

Taggar:
Bloglovin
Indeed, fixade precis designen, vad tycker ni?
Något som kanske ser konstigt ut?


På något vis tycker jag denna design är väldigt lik den förra. Lite mörkare och lite ommöblerat dock...



Men jag undrar om du har en meny eller två som ligger under varandra,



Missa inte min tävling.

2012-02-12 // 21:09:18

Snyggt! Påminner om den förra, men fortfarande riktigt snygg.

2012-02-12 // 21:35:24

i get it

det är bra att vara i ett hus så man kan vara bland folk men ändå få utrymme för sig själv

så man inte utgör någon fara för sig själv på något sätt

när jag är min egna lya så är jag fan inte bra mot mig själv

men det är grymt bra att du bloggar och linnet blev very snyggt! precis som det skulle ha sett ut från början förmodligen=)

jag mår rätt bra utöver att jag alltid har huvudvärk.. det är nog alla mediciner

något får man tåla, aye!

kram

2012-02-13 // 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback