Blev tagen av polisen

Taggar:
Bloglovin
I lördags flippade jag ur på krogen.
Polisen fick bli kallade och jag spenderade
natten på häktet.

Varför?
Ingen aning.

Var det värt det?

Absolut inte...


Jag har ingen kontroll längre.
Igår var jag på akuten för att jag
skar mig så förbannat.
De sydde inte, tejpade bara, men gjorde
inget bra jobb..
Maten är åt helvete, jag äter och spyr, äter och spyr flera gånger om dagen.

Jag vet, jag bara klagar, men är förväntansfull trots det.
Till vad, ni undrar?
Det får ni se när jag är tillbaka.


Men vad gör du med dig själv vännen. kram

2012-02-09 // 14:28:30

Oj. Sa de inte varför? ;o

2012-02-09 // 14:47:26

Ojdå :( Men du är ju medveten om att det som händer just nu inte är särskilt bra. Du pratade om DBT och att du hade börjat där, kan de inte hjälpa dig lite mer med impulskontroll? Varför ringer du inte din behandlare när det är kris? (fast, jag ringer aldrig min behandlare heller ..).

Jag hoppas att det går uppåt snart för sig igen. Ta hand om dig sötnos!

kram

2012-02-09 // 14:53:34

Ååå varken häktet eller skära sig är någon bra lösning. Jag har aldrig riktigt flippat utåt utan jag flippar mer inåt om du fattar vilket också tyvärr slutar med det sista. Och det där med maten känner jag igen, fan vad jobbigt det är. Personligen tycker jag det är jobbigare att äta och spy hela tiden än vad det är att typ bara svälta. Men det är sårt att bryta mönstret i att just äta och spy, blir som ett tvång. Hoppas du kan få bra hjälp för du är värd att få må bra. Bara för att vi har och har haft ett trassligt liv så måste det kunna bli bättre. Ta hand om dig!

2012-02-09 // 15:39:44

Du har klarat dig genom så mycket annat, så jag är nästan helt säker på att du klarar dig genom det här med! <3

2012-02-09 // 17:06:01

Härligt att du är tillbaka bruden, även om du inte mår så bra! Hoppas att allting löser sig och att du snart mår bättre! Kram på dig <3

2012-02-09 // 18:55:56

Jag brukar som någon skrev också vända det inåt men ibland när jag är hos familj så vänder jag det utåt

finns det ingen som kan bo med dig ett tag?

massa kramar

2012-02-10 // 18:26:25

Ska du medverka i Uppdrag granskning kanske?

2012-02-11 // 15:25:47

Men gumman då.

Hoppas att du kommer må bättre snart för det är du värd!

Tänker på dig.



Kram

2012-02-11 // 21:21:14

Första gången jag är här. Har inte hunnit läsa så mycket än.

Jobbigt det där med skärandet och ätstörningarna.



Felicia

2012-06-13 // 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback