VIDEOINLÄGG - Min lägenhet var i lågor

Taggar: väska depression ångest brand lägenhet lågor väska,
Bloglovin
Här är ett Videoinlägg på lågorna som fanns
min lägenhet...
Skall försöka blogga igen, vet dock inte när
orken finns där och depressionen inte
tar över...
 
 
Förresten, jag skulle skickat en väska till en tjej,
vet inte om den blev skadad i branden.
Så skall jag försöka kompenserar med någon annat.

Hoppas ni har förståelse för situationen... ?

Kramar till er!


Usch va hemskt! Hoppas du får ordning på allting. Förstår dig verkligen om det är jobbigt! Kan inte vara det roligaste precis "/

2012-08-29 // 16:20:04

åh jösses lilla gumman :( Jag fick svälja gråt flera ggr medan jag kollade detta videoinlägg. Åh hoppas allt löser sig på bästa sätt! Kram kram kram kram bästa du! <3

2012-08-29 // 16:34:14

Gumman lilla <3 Skulle du bott närmre mig hade jag erbjudit dig en säng plats och mat.. Finns <3

2012-08-29 // 16:40:32

Fy fan va hemskt, önskar att man kunde göra något...
Många styrkekramar på dig!

2012-08-29 // 16:58:21

Fy fan va hemskt lider med dej =( Håller tummarna på att försäkringsbolaget täcker upp allt ..
Fan vilken tur att du vaknade .
Tycker att allt måste bli bättre nu , det måste ju vända nån gång för dej .
Du är en stark person och all denna skit kommer göra dej starkare.
Motgångar är till för att man ska växa och bli starkare (så brukar jag tänka )
Låt inte nått slå ner dej ...
Fan allt kommer lösa sig.

2012-08-29 // 17:28:49

Gud vad hemskt!

2012-08-29 // 17:30:45

Min dator är så seg så kunde inte se hela videon...Men om du har facebook så är nog snabbaste sättet få nånstans att bo är att skriva det på fb och be folk skicka vidare? Det finns ju folk som hyr ut rum...Men det du kanske redan...Hoppas att det fixar sig! <3 Strykekramar...

2012-08-29 // 18:02:44

Skriver inte min bloggadress då du har den sen innan och jag inte vill ge ut den till människor men måste säga att jag skiter fullständigt i väskan och det vet jag att syster med gör, huvudsaken är att du lever!
Önskar att jag kunde göra något för att hjälpa dig!
KRAAAM Tiina

2012-08-29 // 18:44:24

Jag förstår att du inte mår så bra just nu, var inte roligt att höra att det brunnit hos dig, men försök att se det ljusa i det, du vaknade och hann ut! Du skadade dig inte. Jag vet att det kan vara jobbigt att tänka så just nu.. jag lider med dig och önskar jag kunde göra något. Skickar massa kramar.

2012-08-29 // 18:45:27

fan va hemskt! hoppas allt löser sig! Massa styrkekramar till dig <3

2012-08-29 // 18:50:45

Vackra Eriiza. Du har klarat så fruktansvärt mycket genom denna tiden jag läst din blogg. Det är hemskt att just detta händer nu också, så jävla typiskt. Jag lider verkligen med dig, precis som alla dina andra blogg läsare. Vi lider med dig. Vi förstår dig. Och jag tycker att det är starkt av dig att sitta och gråta i en video som du sedan lägger upp här på bloggen. Det får oss att förstå ännu mer. Du är vacker som du är. Det är du verkligen. Och nu skriver jag jätte långt, men jag har mycket att säga. Jag vill ditt bästa. Hade jag bott närmre dig hade jag bjudit in dig till mitt hem och sagt, "Här kan du bo! Känn dig som hemma och hoppas din lägenhet blir fixad snart!". Jag vill bara ta hit dig och krama om dig. Du är så fin. Jätte fin.

2012-08-29 // 18:58:02

Hej, tänker på dig och hoppas att det löser sig! Väskan var till mig och jag skiter i den! Huvudsaken är att du lever! Var rädd om dig och hade du bott nämre så hade du fått bo hos mig! Kram kram kram <3333

2012-08-29 // 19:00:45

Men herregud!! Vilken tur att du vaknade och kanske också att din kisse inte var hemma? Jag håller tummarna för att det löser sig med försäkringsbolaget och allt sånt där praktiskt, det räcker väl gott och väl med elände för dig nu va.. Kramar!

2012-08-29 // 19:15:52

Fan vad läskigt och jobbigt. Ville typ bara sätta mig bredvid dig och hålla om dig medan du grät :( Hoppas hoppas att det ordnar sig på något sätt och vis så att du får det drägligt tills flytten.

2012-08-29 // 19:37:41

Usch så hemskt :( jag lider verkligen med dig, förstår verkligen att det är jobbigt. Vet att det är svårt att tänka på det positiva just nu, men vilken tur att du vaknade och hann ut. Hoppas verkligen att försäkringsbolaget kan hjälpa dig. Önskar att jag kunde göra något. Skickar många styre kramar ditt dig....

2012-08-29 // 20:26:37

Jag lider med dig, det måste kännas helt fruktansvärt att få sitt hem förstört. Och jag blev så berörd av din video. Oavsett hur branden startat så måste den väl ändå räknas som en olycka o du måste få hjälp. Annat vore idiotiskt! :( Hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa och att du orkar kämpa på!

2012-08-30 // 12:04:19

Blir aldeles mållös... Vet inte vad jag ska säga.... Kram... Orkar du berätta vad som hände eller vet du inte?

2012-08-30 // 19:16:16

sv: Jag har läst dom senaste inläggen på din blogg nu, och kan ju säga att du absolut inte ska be om ursäkt för sent svar. Att din lägenhet har stått i lågor, kan man ens själv förstå hur det känns? Hade detta hänt mig hade jag nog tagit livet av mig, skulle aldrig orka med pressen och deprissionen, trots att jag lidit av det och lider av det nu med i en mindre skala dock. Jag hoppas verkligen att det här fixar sig! Och finns det något du behöver hjälp med så kontakta mig mer än gärna, bor långt borta men mitt stöd har du till 110 %! Jag önskar dig all lycka och jag hoppas att allt ordnar sig! ♥ KRAM!!! ♥

2012-09-05 // 10:36:36

Så fruktansvärt tragiskt. Glad att du lever!
Du skulle få bo hos mig med om du bodde närmare.

Allt verkar drabba dig men snart blir det ljusare tider skall du se.
Hjärta och styrka till dig ♥

2012-09-05 // 21:46:03

åh nej vad tråkigt :( <3

2012-09-06 // 16:29:07

OMG! Hoppas de löser sig, jag såg att de gjorde de i nyare inlägg. Jag har hafyt mycke att göra min dator har varit på lagning också...
Men nu e allt okhär iaf. Hoppas livet i GBG passar dej. För mig passar de inte. Stressiga stad alltså!

2012-09-08 // 14:28:54

<3

2012-09-08 // 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback