VIDEOBLOGG - Tankar om läkare etc.

Taggar:
Bloglovin
Laddar upp den här videon nu.

Tyvärr måste jag sticka, tidigare än jag trodde.
Så jag hinner inte svara på alla kommentarer nu.
Sedan kommer ett tidsinställt inlägg om bootsen jag gjorde om! =D



sv: Har tänkt i naveln sedan längre fram ska det bli en vertical labret ;)

Ja exakt!

2012-08-04 // 16:29:21

Sv - Jodå, jag ska försöka komma ihåg att berätta. Men ett annat vis e ju att följa bloggen med tex bloglovin' =)

2012-08-04 // 16:49:18

Läkare, läkare, läkare, läkare... Att dem alltid ska sluta/byta arbetsplats/bli sjukskriva osv. Jag har haft riktig otur när det gäller läkare, bytt hur mkt som helst och det ger ju ingen bra vård eftersom allt läkare tycks tycka olika angående mediciner.



SV; Dem har något som kallas sommarDBT under sommaren som man kan gå på om man vill. Jag har faktiskt aldrig gått på det då det inte bara är personer från min grupp utan även från de andra DBT grupperna som får komma dit. Funkar inte med okänt folk för mig.

2012-08-04 // 16:51:49

sv: okej va kul! :) Minns du hur mycket frakten kostade? :)

2012-08-04 // 17:12:52

Ja men det gör du ju rätt i, blir han glad av något sådant så är det bara att han får göra det :D

2012-08-04 // 17:55:43

Så himla sant, så fort man får en bra läkare så ska man byta.. Tror många känner igen sig i detta! Blir så himla störd, man borde iaf ha lite rätt att välja själv.. Sen så blir de ju svårt om nån slutar :/

2012-08-04 // 18:37:05

för några dagar sen skrev jag ett mail till dig :)

2012-08-04 // 19:02:18

Usch va jobbigt med läkarbyte , är ju inte alltid så lätt att bygga upp förtroende för folk , men får du byta sköterska med eller kommer du ha kvar samma ?

Min läkare träffar jag nästan aldrig det är mer min sköterska som jag träffar på rutinbesök (kolla upp värden+medicinering) så det e sköterskan som har kontakten med min läkare ..Fast det kanske e olika beroende på vart man går .

Hoppas det löser sig till dej bästa för dej=)

2012-08-05 // 12:36:52

Fräck blogg!



Min blogg är väldigt enkel, väldigt tom men det jag skriver finner folk oftast likt deras egna liv. Jag berättar om mina dagar, om mina känslor, om mitt liv helt enkelt. Jag hoppas du hittar något du tycker om! Lämna gärna kommentarer :) Kram!

http://annahelenas.webblogg.se/

2012-08-06 // 17:20:43

Åh, det är ju så jobbigt när bra läkare/psykologer/kontaktpersoner slutar. För just inom den vården är det ju så galet svårt att hitta någon riktigt bra igen. :(

Men jag håller tummarna för att du snart ska få någon ny som du kan känna samma förtroende för!



Sv: Nja, jag har köpt någon salva nu som verkar börja fungera. :)

2012-08-06 // 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback