Dagens & dagens strul!

Taggar:
Bloglovin
Här är Dagens lame-ass-outfit..




Och den överraskade minen är p.g.a Försäkringskassan
och dess subtila budskap om att jag inte skall få som jag vill. ;D


I morse ringde jag min telefonbank för att se om mina räkningar
hade dragits.
Det hade de inte.
Hade inte ens fått in mina pengar.

Fick panik, då jag hade lovat en tjej som jag beställt en
hårförlängning av, att jag skulle skicka pengarna idag.

Vill inte vara den som strular med att inte betala, är alltid
galet noga med betalningar, det handlar om respekt.
Och att vara pålitlig!

Så jag fick skicka henne ett mail och förklara, och
att pengarna skulle komma på måndag.

Efter frukostgruppen kände jag att jag skulle ringa
upp telefonbanken igen
, vet inte varför.

NU hade pengarna kommit, men räkningarna inte
skickats
ännu.
Postade iväg hennes pengar nyss, och ett mail.

HATAR STRULANDE MED PENGAR !!!!


Lyllos dej, mina pengar kommer inte förän på måndag :-( Och jag som har en räkning jag måste betala snarast!

2012-08-17 // 18:58:56

Lyllos dej, mina pengar kommer inte förän på måndag :-( Och jag som har en räkning jag måste betala snarast!

2012-08-17 // 18:59:11

Men gud, det var väl inte så mycket strul? :P Vadå lame-ass? Tyckte det var typ partysnyggt.

2012-08-17 // 19:08:43

Tycker outfiten var fin.=)

2012-08-17 // 20:34:39

usch, jag med!! och försäkringskassan är inte alltid så roliga att ha att göra med!

2012-08-17 // 23:46:52

Följer dig på bloglovin

2012-08-18 // 12:14:03

Hahah tydligen så stod du framför mej och min kille i kön på lindex igår , som sagt jag e fan totalt blind , det va min kille som reagerade nu när han såg dej här på bloggen .. Borde nog börja vara mer uppmärksam när jag e i stan hahah

2012-08-18 // 14:03:44

penga strul är riktigt jobbigt!!

f-n vilka snygga korsetter du har=))

hoppas hoppas du är ok trotts att det är slut med killen... vart tar du vägen nu?? Kram

2012-08-18 // 14:42:59

sv: Klart att du ska tatuera den om du vill! :)

Han heter Mao, och ja, dom är som små persikor ^^

2012-08-19 // 00:28:03

Dom som säger att pengar inte kan köpa lycka vet inte vad dom talar om. Och jag tycker det är synd att du kallar din outfit lame-ass, du ser ju riktigt cool ut :)

2012-08-19 // 01:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback