SVAR på FRÅGESTUNDEN

Taggar:
Bloglovin


http://amaandaaa.webblogg.se/ Frågar:
Vart i Uddevalla brukar du köpa dina second hand kläder? Pingstkyrkan eller?
Vart får du din klädinspiration ifrån? Grym klädstil ju :D Ha en bra dag! :D


Svar:Handlar mina second hand köp på Pingstkyrkans second hand och Da Capo vid Margarete Gärde-parken.
Inspirationen kommer från olika årtal, känner ofta att jag vill blanda så många stilar som möjligt, där 
bland från mammas garderob, hon har kläder ända från 70-talet.



http://lisetteskriver.blogspot.com/ Frågar:
Hur ser ditt drömliv ut och vad behöver du göra för att nå dit?

Svar:
Mitt drömliv hade varit att kunna hantera min ångest, självskadebeteendet och viljan att dö.
Jag behöver gå färdigt min individuella DBT-behandling och skall börja i grupp DBT.
(DBT = Dialektisk beteende terapi)



http://nattkatten.blogg.se/ Frågar:
Vad är det bästa du vet?

Svar: Oj, svår fråga, måste nog säga att det är en dag på ett café, med en bok, anteckningsblock,
teckningsblock, pennor, kaffe och cigaretter. Och gärna en vän också. Mycket bättre än så blir det inte...



http://klarhaa.blogspot.com/ Frågar:
Vilket årtionde anser du vara det bästa? Och varför?

Svar: Har alltid önskat att jag var för på 40-talet, då hade jag fått uppleva alla stora musiker, festivaler, konserter
och underbara stilar. Känns inte som att 2000-talet är så mycket att ha i jämförelse.



http://ellinorfrodin.myshowroom.se/ Frågar:
Hur många piercingar har du? ':)

Svar:Har tagit ur och satt i fram och tillbaka det senaste året, men just nu har jag 12st (exklusive öronen).


http://screaminphanthomrider.blogg.se/ Frågar:
Vilken skola gick du på och vilken linje? :)

Svar:Har gått många olika, i Lysekil har jag gått både Estet-Teater och IV.
I Uddevalla öppna och Estet.
I Mölnlycke (utanför Göteborg) på folkhögskola Samhäll.
Sedan har jag gått i Lettland de första skolåren innan jag flyttade till Sverige augusti 2000.
(Har dock inte en hel gymnasiekompetens, blev sjukskriven i slutet efter många, många inläggningar som avbröt studierna.)


http://holmqvist9.blogg.se/ Frågar:
drömresemål? :) varför?
favoritsysselsättning en regnig dag?
bästa årstiden? varför?

Svar:
Drömresemål - Filipinerna, då det är vackert där, och inte lång resa till både Japan och Australien. =)
Regnig dag - En kopp te/kaffe, med en bok och datorn, perfekta tidsfördriv. ;D
Årstid - Våren, då är det lagom varmt och kallt, kan motionera i timmar utomhus utan att bli överhettad.
Och man hinner förbereda sig inför sommaren med utomhus fika och filtar ! =)


Marie (lämnade ingen URL) Frågar:
Har du någon gång träffat på människor som du tyckt om att umgås med
men när du kommit dem för nära dragit dig ur med risk för att bli sårad?

Svar:
Såklart jag har, det är ett typiskt drag i Borderline-diagnosen.
Har en vana att stöta bort folk, men numera försöker hålla mig fast vid dem, vilket ofta kan bli för mycket för många. =/


http://sandrazone.blogg.se/ Frågar:
Min fråga är enkel att ställa men svår att svara på: Hur orkar du i vardagslivet?

Svar:
Som sagt, en fråga svår att svara på.
I sämre perioder får det bli Theralen och andra lugnande under dagarna.
Annars försöker jag hitta saker att engagera mig i, som nu är det fokus på Hår-kuren.


SV: FORTSÄTT TITTA :D

hittills finns det fyra säsonger, eller ja, den fjärde har ju precis börjat sändas ^^

2011-09-07 // 19:06:35

2011-09-07 // 19:36:14

cool blogg du har :D älskar din header , den är bara så du ;) kram!

2011-09-07 // 19:36:53

ramlade in här av en slump och måste bara säga att din blogg är grym :D



gillar designen också, har du gjort den själv? :)

2011-09-07 // 20:59:11

Måste säga att jag gillar din blogg. Kul förresten att du var inne på min och tyckte det var intressant. Märker att du precis som jag kämpar emot ångesten. I mitt fall är det dock lite motsats till din. Hos mig är det panikångest med agorafobi och jag är rädd för att dö. Men känner ändå på något sätt ändå samhörighet med andra som lider av psykiska problem.

2011-09-08 // 06:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback