Naglarna fixade

Taggar:
Bloglovin
Yeah, har verkligen blivit beroende av nagellack.
Aldrig tidigare har jag varit så intresserad av det.
Men med en tandpetare är det genast mycket roligare ! ;D

Så vad tycks om detta mönster?
(Nej, jag vet att bilden inte är den bästa...)



Hade oxå en period när jag fixade med mina naglar en massa, så mkt roligare att ha mönster och sånt än bara enfärgade :P



Och btw... ist för tandpetare kan man använda en gammal eyeliner, du vet den lilla penseln, som man ara tvättar av. Hur bra som helst! Tycker dessutom det är lite lättare eftersom den är mjukare än en tandpetare :P

2011-09-04 // 17:51:38

svar: de är sjukt snyggt! :)

2011-09-04 // 18:06:18

Sv; Ja jätte sött :) Är jätte nöjd, nu slipper jag ryggbesvären när man sitter fel, kutar och lutar sig. Har redan ryggont så det räcker. :) Vardagsrums bordet vart även större när datorn inte står där :)

Hur är det med dig idag då ? :)

2011-09-04 // 18:58:05

Sv; Ja men dåså :) Jag har massa jox på bordet, duk, ljusränna och sånt, så det vart lite finare utan datorn där :)

Okej, ok är bättre än dåligt iaf. :)

Med mig är det bra :)

Har du haft för dig idag då ? :)

2011-09-04 // 19:10:20

Sv; Okej, då var det inte helt tomt med andra ord :)

Okej, låter trevligt :) Förstår det, värmen är jobbig ibland, men när det är kallt så vill man ha varmt :)

Tecknat, okej, vad tecknar du ? :)

Jag har pluggat massor, städat, tvättat ja det man måste göra ibland :)

2011-09-04 // 19:22:38

Ja det är sant, jag tycker att det är skönt med lite värme kanske inte jätte varmt så att man dör om man gå ut, men lagom. Kylan är ok, när man inte fryser ihjäl bara man går utanför dörren :) Kräsen jag :)

Okej, :) har du något man får se ? Beundrar dom som kan teckna, när en annan knappt kan rita en streckgubbe liksom :)

2011-09-04 // 19:33:52

Oj, du är verkligen duktig även fast bilderna är mörka och dystra så tar du fram det som många känner, jätte duktig ! :)

Tecknar du porträtt också ?

Och jo, jag är så dålig ;) Har inte hittat min talang än, vet inte ens om jag har något ;)

2011-09-04 // 20:06:12

Tragiska och tragiska, ett visst mörker har dom, men dom är fina !

Okej, du har inte funderat på att testa det ? :)

Du skulle säkert vara grym på det med :)

Ja kanske, men jag ser nog inte det som en talang, utan som en del av mig. En talang för mig är inte att göra något som är självklart, utan något som andra inte förväntar sig att man ska kunna, eller något som dom inte tror att man kan. :)

Så jag undrar fortfarande. :)

2011-09-04 // 20:41:03

Sv; Tackar :D

2011-09-05 // 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback