Lysekil - here i come

Taggar:
Bloglovin
Lysekil nu under helgen.
Yes, som många av er vet, flyttade jag till Lysekil/Sverige
augusti 2000
, Lysekil ligger alltså 2h från Göteborg med buss.

Nu bor jag i Uddevalla, så jag måste sätta mig på en buss,
och kämpa med den timmen och känna mig inlåst hela vägen.

Precis som många andra psykiskt sjuka har jag svårt
med kollektivtrafik.


Hur som helst, åker redan idag, är tillbaka imorgon,
eller senast på söndag.



Lysekils kyrka

Skall försöka komma ihåg att ta lite kort också.

Om ni ens vill?


OBS - Glöm inte TÄVLINGEN


Ja det är min historia, en del av det som gör mitt liv till det det är. Jobbiga saker har hänt, men tagit mig igenom det, och ja som jag sa, min mamma kommer alltid att vara min hjälte, för jag är oerhört tacksam för att jag får ha henne kvar. Hon är fortfarande min mamma genom sjukdomshistoria, genom allt !

Jag ville dela med mig, även fast det tog tid att nå dit.

Mamma är den starkaste personen jag vet !

2011-09-16 // 11:18:40

Jo det hoppas väl jag med :) Tack!

2011-09-16 // 11:38:23

åh, tack! jamen precis, det kan ju vara kul att lära sig lite djupare om sånt, hoppas du hittar nåt bra!

2011-09-16 // 12:18:03

Ja precis :)

Och jag känner att jag har det, men ibland räcker inte det och allt väller över i min bägare, som jag har sagt jag kan inte alltid vara stark även fast många anser mig som stark, jag kan inte alltid vara glad även fast många ser mig som glad, jag kan inte alltid må bra.

Men mycket att min styrka kommer från mamma. Min stöttepelare i livet.

2011-09-16 // 12:28:56

Bor man i lgh skall man ju inte tvätta< på nätterna. Det kan man göra om man bor i hus.

2011-09-16 // 12:29:05

Sv: Inte så bra, har redan proppat i mig för mycket och spytt. Det känns rätt dåligt...

2011-09-16 // 12:36:46

sv - Ja, "community" vad är det för något?

2011-09-16 // 15:55:41

åh, vilket vackert foto! Förstår precis hur du känner med att sitta på en buss, jag har panikångest och det är det absolut värsta jag vet att sitta på en trång buss, stå i en evighetskö på maxi eller liknande.



Vilka oerhört fina tatueringar du har, känns som att de tär en tanke bakom alla med. Är det "donnie darko-kaninen" du har på ena armen? Love it!

2011-09-17 // 12:50:56

Sv: Förlåt för sent svar! Men visst är den lite läskig? Den är tydligen del av någon konstutställning dem har här i Örebro, men eftersom jag inte alls förstår mig på konst så ser jag mer på det som en kul grej :P



Hoppas du haft en underbar helg :)

2011-09-18 // 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback