Ångest, ångest, ångest.

Taggar:
Bloglovin
Fredag:

Åkte till Lysekil i sista minuten, var inte ens riktigt planerat.
Tpg en kaffe med en vän, var hos mamma och sov där.

Lördag:


Tar en kaffe med tjejerna, blev en snabb öl också.
På kvällen går jag och två av dem till krogen, tar ett
par öl, trevlig stämning, mycket bra live-musik, trubadur-aktigt.
Helt i min smak.


Åker tillbaka till Uddevalla mitt inatten, är hemma kl. 2
Har en sådan galen ångest, cuttar upp hela jävla armen.
Går och lägger mig av utmattning.
Får SMS av ett ex, slutar med att jag hamnar
hos honom vid 4 på morgonen.

Fråga mig inte varför jag gick upp dit.

Söndag:


Ångest, ångest, ångest...


Nä, det var längesen jag övade :) funderar på att sälja maskinen :)

2011-09-19 // 13:43:39

vet du vad jag tycker? jag tcker du borde skriva en bok! om vad du varit med om och om ditt liv.. kanske en helt galen tanke. men efter att ha intervjua dej och läst i din blogg så verkar du vara en superintressant person :)

2011-09-19 // 18:17:16

Men vännen, va tråkigt. :(

Blir ledsen när jag läser det.

Hur är det nu då ?

2011-09-19 // 19:53:56

Snälla gumman, gör inte illa dig själv..

Blir bra ledsen när jag läser det, tänker på dig.

Och även om jag inte känner dig så tänker jag på dig, och hoppas att du kan sluta! inte för min skull, utan för din egen. Du är alltid välkommen att skriva till mig :) Stora värmande kramar

2011-09-21 // 07:29:06

aw. inte helt olik min helg.

en massa pepp och kärlek till dig!

2011-09-22 // 10:10:58

Ja bor nära Lysekil, har bott i Lysekil i flera år, nu bor ja ungefär vid Nordens Ark! Kul när man kommer in på en blogg och läser att någon skriver där man bott i flera år :)VArifrån är du?

2011-09-23 // 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback