Vad fan är det för fel på mig !?

Taggar:
Bloglovin
Igår hade jag tagit mina tabletter.
400mg Seroquel
75mg Nozinan
3ml Theralen
15mg Imovane

Och under kvällen tagit mig några drinkar med
vodka och coca-cola.
Så jag går och lägger mig, ligger i sängen som
vanligt och löser korsord.
Försöker somna, då får man SMS av J som
vill att jag går ut på krogen med honom
och några till.
Efter många om och men följer jag med.

Fråga mig inte varför.
Jag gillar inte folkmassor som trängs och skriker,
är fulla och allmänt odrägliga.

Men ändå stannar jag kvar.
J beter sig nästan som om vi fortfarande hade något på gång.
Försöker avvisa, men det är inte så lyckat.

Lyckas ändå inte bli övertalad för att sova över, och alla vet ju vad det skulle leda till.

Jag tar mig hem, men... jag flippar ur på mig själv och rakbladen gör sitt.
Så idag är ångesten hög.

Vad gjorde ni igår kväll, och gör idag?
(Hoppas er kväll och idag är bättre)

Ikväll lottar jag ut vinnaren till tävlingen, så passa på att anmäla dig medan det finns tid.

(Klicka på bilden för att komma till tävlingen)




Sv: Tack! Jo, träd är trevliga :)

2011-10-30 // 14:03:51

Haha, ja. Du skrev ju en kommentar om träden. Nåja.

2011-10-30 // 14:23:37

Haha, jag förstår det! Jag ska få hjälp av min svärmor, så förhoppningsvis orkar jag avsluta den här gången :)



Förresten, om man går DBT så måste man väl skriva på ett "kontrakt" att man inte ska skada sig själv under behandlingens tid? Annars måste man väl avsluta den? Så har mina läkare förklarat det för mig iaf.

2011-10-30 // 14:31:06

Haha... Ja men det är väl kul.. Massa kärlek och gulligull :P hahaha

2011-10-30 // 16:31:02

Men det låter inte bra, hehe...Du får be,till någon/något, om att det blir någon bra film eller att du kan kolla på något efter :P



Så tråkigt när man ska kolla på film med polare och de bara vill kolla på sina filmer men de kan inte tänkas kolla på det som man själv vill.

2011-10-30 // 16:40:27

Ja det är jag med :D



Jo läste, förstår.

Hur känns det nu då ?

2011-10-30 // 16:56:26

jadå, det har jag. har inte pengar till att inte ha kontroll över det, haha..

jo jag har funderat på det, men ska kolla närmare på alternativen när jag är tillbaka i sverige. inget jag orkar fördjupa mig i just nu.



edit:

hoppas du mår bättre!

2011-10-30 // 17:16:06

Förstår det, men som du säger det kunde ha varit värre, och det blir förhoppningsvis bättre.



Hoppas att den lättar lite snart.

2011-10-30 // 17:16:24

Det är riktigt mäktigt ja! Trollflöjten är "lättast" att börja med om man inte sett så mycket opera förut.. De flesta andra operetter är väldigt tunga att uppleva.



Stickat dyrt i det mesta, även tröjor. Stickade tröjor är också svindyra, men som du säger - halsdukar?!?! Har så många redan.



Växte också upp så på somrarna ochganska mycket övriga året också. Älskar det. Vatten finns och el finns, men finns ingen täckning på mobilen eller så:P Så rätt avskilt ändå.



Hur mår du ikväll?

kramar

2011-10-30 // 17:20:29

haha oh jag är jätteliten jag är bara 1.50 =)

jag fattas sån tillväxt hormoner..eller inte fattas men har mindre så att säga så jag är liten typ hella jag ;D



visst är hon!

2011-10-30 // 17:31:43

jag vet faktiskt inte riktigt.. men januari eller februari någon gång kanske. får se hur det går med pengar här också, hehe.



okej, jag har förstått detta.. hoppas verkligen du känner dig bättre snart då.

2011-10-30 // 17:56:30

Ja eller hur! Jag har så många idéer om vad jag själv ska skaffa, så jag vet knappt vart jag ska börja. haha!

2011-10-30 // 18:13:07

Nej tyvär så har jag inga! :O

Min mor är ju inget fan av det alls. (skulle sett hennes reaktion när jag berätta att jag vill bli tatuerare! haha). Men jag hoppas kunna börja bli tatuerad nästa år. FÖr just nu är det bara pengarna som saknas :)

2011-10-30 // 18:29:44

jag har jobbat hela sommaren (tro det eller ej, hehe) och har haft de pengarna sparade, men jobbar nu som promoter här för en nattklubb.

såna jobbiga jävlar som står och delar ut flyers och försöker få in folk på klubben. det är jag det. en jobbig jävel.

2011-10-30 // 18:42:20

Sv: Ja, eller hur! Ska det vara så får man gå in för det :) Tråkigt att läsa hur din kväll slutade :(

2011-10-30 // 19:34:15

Sv: Ja, eller hur! Ska det vara så får man gå in för det :) Tråkigt att läsa hur din kväll slutade :(

2011-10-30 // 19:34:22

Aha okej, ja det låter ju vettigt :) (Det var min idiot till läkare som förklarade det för mig, jag är inte förvånad..)

Hoppas du mår lite bättre nu

2011-10-30 // 19:40:08

Jo förstår det, usch, önskar det fanns något jag kunde göra för att ta bort ångesten.

Så att du slipper den..

För den är inte rolig att ha.

2011-10-30 // 20:16:07

Nej, inte skada dig:(

2011-10-30 // 20:44:41

ja:D folk tror alltid jag är typ 15 år :P sen när de börjar prata med mig & diskutera så komer det typ...asså du är aldrig ä 15 va? haha :P

2011-10-30 // 20:51:48

Ja, och sen när man frågar folk om de har tips på filmer så säger de bara samma sak eller sånt man redan sett så blir ju att man får ju inte tips på några nya filmer.



Vad händer och fötter hos dig då? :)

2011-10-30 // 22:05:36

Haha, det är ju bra! c:

2011-10-31 // 00:27:06

Sv: Hehe ja, den är ganska charmig hela bilden faktiskt, tack så mycket.



Och dear god, vad snygg du är kvinna!

2011-10-31 // 09:53:44

Önskar att ångest inte fanns.. Åtminstone inte i den höga graden..



Svar: Tack, vad gullig du är!



Ja men precis.. Hur är läget med dig idag?

2011-10-31 // 09:57:28

shit, awesome bloggdesign!

Hur är det med dig ? :)

2011-10-31 // 10:38:57

Hoppas du får en bättre dag idag...

2011-10-31 // 10:52:16

Vilken ball blogg design :)

2011-10-31 // 11:11:32

häftig blogg! kolla gärna in mina klipp http://www.youtube.com/watch?v=Wx7dF69ff44



och



http://www.youtube.com/watch?v=1OhgRs5FcA8&feature=related

2011-10-31 // 11:11:39

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG så förstår du varför

2011-10-31 // 12:09:09

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG så förstår du varför.......

2011-10-31 // 12:11:36

I så fall är Anna Bolena någonting för dig. Eller La Traviata.



Brukar diu ha någon bra lösning på migränen eller är det bara att uthärda och vänta?



vad gör du idag?

kramar

2011-10-31 // 12:22:54

Imovane i sig kan vara ganska läskig (i större doser än ordinerat samt tillsammans med alkohol). Har själv skurit mig när jag tagit några extra tabletter för att flöddra lite och ha det skönt på. Andra gånger har jag åkt längre sträckor bil, minns bara vissa fragment av denna livsfarliga tur. Jag var alltså helt borta i skallen. So heads up för att ta den och sedan inte gå och lägga sig.



Ledsamt att du skar dig. :( Det är så jävla lätt att säga att du inte ska hänga upp dig på det och sedan försöka kämpa vidare. För det är svårt att INTE hänga upp sig på det när det där förbannade såret sitter där i blickfånget liksom. Men du är stark i mina ögon, vad än ångesten säger. Den är ändå bara feg och anfaller när den vet att den kan skada som mest. Jag är inte feg, jag är ärlig :)



Ojoj, långa utsvävningar om ingenting... sorry, tuggar lite pills här och blir lätt sådan då :S Btw, arbetar på att få till en bra bild på min nya frilla att lägga upp i bloggen under kvällen, men min web-cam sux. Du råkar btw inte veta om det finns någon gratis webcam-programvara att ladda ner? Gillar inte min. Alls.

2011-10-31 // 18:09:32

Jo, jag vet precis hur det kan vara. Och så tänker man typ att äh, vad kan en ynka liten tablett göra för skillnad? Ja, jag saknar det också. Har inte kvar imovanen nu, men den var den bästa flumm-medicinen av de alla. Tills man vaknar upp dagen efter och börjar minnas vad man haft för sig egentligen... Har visserligen benso att flöddra på just nu, men jag är stark och låter bli! I rädsla för att bli så väck att jag inte längre vet vad jag gör vågar jag inte ta dem. Många morgnar har jag med panik vaknat upp för att snabbt radera all pinsam och privat skit jag delade med mig av till hela världen på min facebook-wall.



Nu missbrukar jag min Concerta istället... när fan ska det här suget efter att fly verkligheten försvinna!?

2011-10-31 // 18:58:23

Visserligen har jag lite svårt att kalla mig själv för stark genom att avstå från bensot trots att jag så gärna vill flumma. Det är mest tanken på att jag kommer skriva massa pinsamheter och privata saker både på blogg och facebook som hindrar mig, annars hade jag gone wild with the pills, haha. Fast å andra sidan är det väl starkt att ha nåt till insikten om att jag bara gör bort mig genom att flöddra. (Man har så satans svårt att se de framsteg man faktiskt gjort, men att välja bort flöddret är ju ett framsteg - vad än orsakerna bakom det beror på. Tack för att du just öppnade mina ögon på den fronten!)



Men det känns som att jag (vi?) vill fly ännu mer än vad "andra" vill fly? För annars borde väl alla sitta hemma och supa sig fulla varje kväll eller sticka till vården för att casha ut lite narkotikaklassade medel. Så tänker jag i alla fall, men jag har inga svar på någonting :P Som du säger, man måste väl helt enkelt lära sig att hantera den där viljan att fly bättre. Kanske avtar den i takt med att man får ett mer innehållsrikt och meningsfullt liv. Åtminstone hoppas jag det.

2011-10-31 // 19:51:31

Är det inte farligt att blanda alkohol och läkemedel?

2011-11-01 // 16:02:09

:(

2011-11-05 // 01:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback