Suspekta SMS man får på natten

Taggar:
Bloglovin
Inatt, när jag försökte sova, vilket inte gick så himla bra,
men jag låg kvar och lyssnade tyst på en värdelös ljudbok,
för att få tiden att gå, och höra lite mummel i bakgrunden <-- så detta kan vara ett tips till er som inte kan sova..

Hur som helst, detta SMS fick jag:
Anonym - "Har du Eriiza's mob nr?"
Jag - "Vem frågar?"
J - "J i Uddevalla"
Jag- "Och vem är J?"
J - "JN vill byta eller köpa bloggdesign. Fått nr för länge längesedan."
Jag - "Du får ursäkta, men jag försöker sova. Men jag blir förvirrad, jag, alltså Eriiza säljer inga bloggdesigns och vet verkligen inte var du fått mitt nummer ifrån.."
J - "OK, förlåt mig, ska inte störa. Sov gott"
Jag - "Men hur som helst, vi kan få detta utrett imorgon. God natt, J"

Haha, skumt samtal eller vad ?
Känner ingen som heter J, väldigt suspekt.
Varit med om liknande ?

Hur som helst, så skall jag ut på promenad strax...

Hur ser er dag ut ?


Haha ;P

Ja, men det är ju en idé, hehe.

För då kan man få sminka sig som en jag-vet-inte-vad och det kan ju alltid vad kul.. överdriva lite :P haha

2011-10-17 // 11:42:52

FAktiskt.. OM jag får leka bezzerwizzer är det svårare att sova om man hrör mummel för hjärnan är inställd på att försöka höra vad personen säger. Men klart det är olika, älskade ju kasetter när jag var liten.. Hmm. Men instrumentalmusik är underbart. Prövat att lyssna på regnljud?

2011-10-17 // 12:10:27

Hejsan.

Jag jobbar för tillfället som personlig assistent=)

2011-10-17 // 12:17:36

Hm, skumt :O



▲ Oj, det var många!



Tack :)

2011-10-17 // 12:17:55

Oh kul att du gillar det :D köpt det på secondhand för någora kronor :D



haha vilket skumt sms! :O borde det inte varit lättare att söka typ Eriiza blogg och hitta din blogg än att skicka sms ? :P

2011-10-17 // 12:21:15

det händer både hemma och på jobbet :S hände även innan jag började jobba... jobbar som bartender och servitris :) aha, du oxo ? haha jag glömmer alltid fota allt som jag tänkt fota haha

2011-10-17 // 12:58:09

jag står i kö för utredning även för KBT. men känns som att det inte händer någonting. man får tjata & tjata för att ens få någon att prata med. jag går på samtal en gång i veckan känns skönt att prata av sig med någon annan utomstående liksom. men känns ibland som att det inte ger någonting. men man får kämpa!

2011-10-17 // 13:26:01

Sv: Jag går Sam - Media och hoppas ta mig in i politiken :)Vad pluggar du?

Hahah jag har fått ett lustigt sms samtal!

Klockan var runt 21:00 och 118800 skrev "hej" haha!

2011-10-17 // 16:13:11

Tur du inte var här i helgen och fick höra mig snyta mig då.. Huvva. Detta vill jag inte vara med om igen, eller inte än på ett bra tag..

2011-10-17 // 16:35:39

Haha, liknande saker händer mig. Okända människor skickar sms till mitt mobila bredband (det har ju ett mobilnummer) med jämna mellanrum. Det skumma är att jag är olika personer varje gång. Jag menar, okej om alla trodde att jag var "Johanna", men jag är ju både Katta, Gudrun och Karin osv. Ibland är jag elak och låtsas vara den de tror sig skriva till. En gång lovade jag en tjej att "vi" (hennes kompis och hon) skulle på after work tillsammans. Kan bara inte låta bli :P



Faen att det inte fixar sig med sömnen för dig. Kan man byta medicin eller eventuellt höja dosen du har nu?



Ja, jag dras också till andra med psykisk problematik. Man får en annan förståelse för varandra. Skulle man säga till sina "friska" kompisar att man måste hem pga av ångest skulle de bara tycka att man är fånig, eftersom de inte förstår. Mötet med människor man träffar exempelvis på en avdelning är så mycket mer ödmjukt och icke-dömande än mötet med "friska" människor.

2011-10-17 // 17:26:38

Hur känns det, är DBTn svår? Jag tyckte den var krävande. Otroligt krävande. Kanske för att jag är otroligt korkad också.

23 kilo är kanske lite mycket? Och gå inte ner mer "bara" för att att visa ät-enheten. De flesta där saknar ganska många fungerande hjärnceller.



Något positivt, även om rakblad ALDRIG är en hållbar lösning. Vilket jag försöker komma på även när jag mår som sämst och behöver skära.



Hur är det idag?

kramar

2011-10-17 // 17:30:33

Men shit va skumt, det är så sjukt irriterande när man får sånna sms eller samtal på telefonen. Det har hänt mig några gånger, haft mitt nr sen jag var 14 så..



Sv: Jag tänker föst och främst på att jag vill ha med det jag ser med mina egna ögon, sen får vinklarna bli som dom blir :)



Kram

2011-10-17 // 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback