Så jävla ledsen !

Taggar:
Bloglovin
Hela dagen har jag varit extra nedstämd.
Varit gråtfärdig, men när tårarna är vid tröskeln,
kan de inte ta ett steg till.
Så tårarna kommer aldrig.

Har varit så väldigt länge, alltså att jag inte kan få tårarna att komma.
Hade velat få gråta ut, få det gjort.
Men.. INGET..
Lyssnar på ledsen musik, tittar på ledsna bilder,
tänker på ledsna saker, men jag kan bara inte ta steget över tröskeln..

Försökte rita också, men det gick inte riktigt
som planerat, saknar känsla och teknik..

Hur har er dag varit ?


hej! Undrar om du skulle vilja klicka in på min blogg och säga vad du tycker, kika igenom arkiven och kategorierna! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Vad skulle du vilja läsa mer om? Ha en bra dag!

2011-10-12 // 15:28:46

Du får kolla på det då... Man säger aldrig nej till skräckfilmer :)

Ja, herregud... får hoppas att de inte "tappa" bort det igen då.



Jaha, du mena så, haha... Jo,när det är som värst kan man hamna lite i dimman.. men tur så har det nästan gått över nu... börjar leva igen :D hehe

2011-10-12 // 16:11:10

vad jobbigt för dej :(

mmm läskigt som fan :S spec. eftersom inte läkarna hittar något fel :( det har hänt ca 7 ggr på 2 år.. men nu var det första gången på väldigt länge..

alltid kul med tävlingar :) spec. när man lyckas vinna ;)

2011-10-12 // 16:25:45

KRAM på dig!

2011-10-12 // 16:42:59

Gud vilken bild/tavla du ritat! Hade gärna köpt lite bilder av dig..Massa kramar

2011-10-12 // 17:24:10

jag gråter hela tiden, önskar jag kunde hålla lite inne lite då och då hehe

2011-10-12 // 17:27:38

Gråten kommer fram tillslut. Det gör den alltid. <3

2011-10-12 // 18:11:52

Vet hur det är att inte kunna gråta trots att man verkligen vill och behöver det. Minns när jag var deprimerad en gång, jag var närmast likgiltig och kunde knappt känna några känslor alls. Satt och försökte pressa fram tårarna. Måste sett lustigt ut, haha. Som du säger - det är så skönt att verkligen, och jag menar verkligen, gråta ut ibland. Alla människor behöver det. Men mår man dåligt, så går det inte alltid och det är skitjobbigt. Som om alla jobbiga känslor stannar kvar inom en hela tiden.



Hur min dag har varit? Tja, en dålig sådan. Har mått dåligt över hur allt dåligt händer på en och samma gång. Fin tajming, liksom. Själv har jag gråtit under dagen, och till skillnad från dig velat hindra tårarna eftersom jag var tvungen att åka till affären. Gärna utan att se ut som ett vandrande nervsammanbrott.



Ja, man tycker ju att de kunde göra ett undantag gällande verksamhet för mig, men kommunen går det väl inte att resonera mig antar jag... Men eftersom jag blir utförsäkrad snart så ska vi ansöka om aktivitetsstöd/ersättning (minns ej vilket) och då blir man ju sjukskriven i minst 12 månader. Hoppas att jag blir beviljad detta för då kan jag äntligen bli beviljad aktiviteter!

2011-10-12 // 18:23:13

Måste bara få säga att du inte alls saknar känsla och teknik. Jag tycker att dina teckningar är både bra och häftiga! <3

2011-10-12 // 19:22:58

De värden som var sämst var järn och hb. Men det är inte allt för ovanligt för mig, tycker min läkare överreagerar lite, men det gör mig inget. Är bara glad att mina föräldrar inte behöver få reda på det, för de blir alltid så oroliga.



Jag vet hur det är med gråten som inte kommer, saknaden av den och väntan på att den ska komma.

Men gråten är just sådant man inte kan kontrollera, men du ska se att den kommer.

2011-10-12 // 19:47:35

Har du testat droger? Eller kallar du dig missbrukare om du ngt gång överdoserat din medicin?



Du skrev att jag kommer överleva att D åker så svaret var på de.



Jo, klart det är värt men har ju sökt utbildning till våren så vet inte om jag stannar här eller om jag flyttar i januari så lär ju knappast hinna börja med terapi innan jag flyttar om det nu blir så. Kanske är ännu en ursäkt..

2011-10-12 // 20:35:55

Jag vill inte behöva säga det, men jag känner igen mig så starkt i dom orden du beskriver och skriver om. Jag hoppas du kan landa i den känslan du har inom dig, att du får låta dina tårar komma. Ta hand om dig, livet är för kort för att kasta bort det på saker vi inte riktigt kan sätta fingret på, saker som får oss att må dåligt. Det är NUET som räknas, så försöker jag tänka, men i bland är det omöjligt!!



-Skickar styrke kramar-

2011-10-12 // 21:06:16

Det blev blogspot för att där verkar jag kunna förstå mig på designen haha ;) Får jobba på den där historian helt enkelt, en ny blogg kräver ju en presentation, right? ;D

2011-10-12 // 21:08:39

Sv: Precis! :)



åh okej, har du alltid talat svenska? Haha förlåt om mina frågor är dumma.

2011-10-12 // 21:12:25

sv: sitter i en reception :)

2011-10-12 // 21:48:42

Ja hjärtat är lite äckligt så.. och synd om älgen..



Ja allt börja snurra i mitt huvud om alla nunnor och munkar.. Fick riktigt skaka på huvudet för att sluta fundera.. Haha..



Du skissar jättefint!

Inte ska du vara nedstämd lilla du.

Hoppas du mår bättre imorgon =)

2011-10-12 // 23:26:40

Du är ju sjukt bra på att teckna!!!

:)

2011-10-13 // 07:34:38

skickar lite empati-glädje.... hoppas det känns bättre idag pumpkin.

2011-10-13 // 11:26:34

sv: ja långa naglar är sjukt vackert och feminimt på något sätt. älskar att naglarna växer som ogräs =)

2011-10-13 // 14:41:12

Känner så väl igen känslan. Men, måste säga att jag gillar det du ritat. Såg den och det vred till i magen på mig. Så intryck gör den allt..!

2011-10-15 // 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback